Recenze (247)
Experiment Belko (2016)
Musím tomu priznať celkom ľudské reakcie, pomerne slušné prevedenie, hoci ten koniec ma trošičku sklamal. Asi taký najprirodzenejší film v danej kategórii bez hlúpych miest.
Duch ve stroji (2017)
Veľký, ale premárnený potenciál. Po niekoľkých dňoch už ani neviem, o čo šlo. Škoda.
Rychle a zběsile 8 (2017)
Musím podotknúť, že neznášam ten všade sa tlačiaci štýl preafektovaných španielomilcov, a preto mi ten hnusný začiatok pokazil náladu. Na druhej strane aspoň ten Nafta nehral takého trápneho blbca ako v XXX 2 a slúži mu na chválu, že aj keď prehovoril, nebolo to dlho. Mlčanie mu svedčí viac. Po všetkej trápnosti však z toho bol nakoniec celkom dobrý bezmozgový akčňák so celkom pútavými akciami. Asi najlepšia časť v celej sérii. Teda celkom odporúčam.
Američtí bohové (2017) (seriál)
Ako veriaci človek som na mnohé chvíľe pozeral s pohoršením, a to aj napriek tomu, že viem, aké blbosti vymýšľa svet aj vo veciach náboženstva a viery. Nemôžem však uprieť spracovanie, ktoré doslova až hypnotizovalo a nútilo to pozrerať ďalej. A dávam hviezdu naviac za podnety na premýšľanie o ľudských pohľadoch na vieru, predstavy o bohoch a všetkom nadprirodzenom. Som zvedavý na pokračovanie. Ak si to chcete pozrieť a ste veriaci, tak pozor, veľmi sa pohoršíte a môže vás to rozhodiť.
Power Rangers: Strážci vesmíru (2017)
No bolo to pekné farebné, také efektné a tak....
War Machine (2017)
Nepopieram úprimné presvedčenie niektorých jednotlivcov v armáde v ich snahe pomôcť tej krajine nie tretieho, ale 10 sveta. A predsa zazneli super pravdivé veci o skutočnom stave bojov v Afg a hlúposti nás, ó najmúdrejších ľudí krásneho západného sveta. Bolo mi z tohto filmu smutno....ale tak dobre smutno. Odporúčam.
Týpci a zbraně (2016)
Očakával som niečo viac na spôsob Lord of War, kde to Klietka zahral vynikajúco. V tomto som nevedel nájsť tú iskru...proste tam niečo chýbalo. Tak zostal iba taký priemer. Dá sa to pozrieť, no....
John Wick 2 (2017)
Hmm...That action, that style....hmmm.....everyone should see this....hmmm...
Život (2017)
Super. Musím skonštatovať, že je to lepšie ako Votrelec: Covenant. Pútavo natočené, napätie vrcholí až do konca, predvídať sa dá možno ten koniec - to je to mínus. Akurát je na zamyslenie, že prečo zrazu takáto háveď nespadne na USA, ale zrazu kdesi do Ázie. Každopádne dúfam, že to bude mať pokračovanie. Odporúčam.
Pasažéři (2016)
Celkom dobrá myšlienka a bolo to fakt skvelo zahrané. Dobrý film, ak si niečo chcete pozrieť s polovičkou.