Recenze (825)
Grandhotel (2006)
Jedna z těch komedií, kde se ani jednou nezasmějete. Má to docela atmosféru (už tím úžasným místem, kde se film odehrává), ale dialogy jsou jakoby poskládané z toho, co se zachytí v regionální sámošce. Na kino to prostě nějak není.
Území strachu (1986) (TV film)
Velmi obstojný detektivní příběh se strašnou spoustou nesmyslů při natáčení. Příklad: vrátný se nemůže odtrhnout od novin, zatímco je zvědavý na účel návštěvy atd. Prostě takový temný a depresivní televizní počin éry pozdního bolševika, který ovšem dokázal pár schopných filmařů zaměstnat.
Zpět k pramenům (2005) (seriál)
Krásné téma, ale během celého pořadu se z nás tvůrci snaží ždímat slzy kvůli tématům "tohohle si nevážíme", "to už tady není". Ale lze to s úsměvem přejít.
Putování s pravěkými lidmi (2003) (seriál)
BBC se občas nebojí utratit obrovské peníze i za dokument. Škoda, že je v Evropě málokdo následuje.
Blues (2003) (seriál)
Dokument, který ani vteřinu nenudí, i když se musí často obejít bez dobových snímků.
Štíty království českého (2008) (seriál)
Dokument, který opravdu dokáže přiblížit život ve středověku. Neokoukaní vypravěči, skvělá atmosféra.
Bláznovství (2008)
Příjemně zhuleně odfukující film na téma, že jsme všichni trochu pošuci nebo skety. Psycho-terapeut, který sám sobě neumí pomoct se inspiruje trochu zvláštním maturantem a naopak. Žádné moralizování ani přehnaný happy end.
Karel Kryl - kdo jsem…? (1993)
Bál jsem se režia pana Fontány pre Zuzanu, ale dopadlo to skvěle.
Fontána pro Zuzanu 3 (1999)
Jestliže se netočila totální romanticko-písničková křeč, proč k ní neudělat ještě další pokračování? Lidi sežerou všechno.
Dobrodružství pod postelí (1997) (TV film)
Velmi půvabná fraška se skvělými výkony herců v ryze komických polohách. Jedna z nejlepších televizních rolí Jany Paulové, která je jak k popukání, tak velice smyslná.