Recenze (825)
Agentura Jasno (2006) (seriál)
Chvílemi nečekaně zábavné, až se to pohybuje na hranici sitcomu. Ale jinak klasická naivní ptákovinka, která nic a nikoho (kromě intelektuálů) neuráží.
Pýcha a předsudek (2005)
I bez výbuchů, obrovských bitev a honiček je to pro mě velkofilm, kde každý druhý záběr si nutí obdiv práce tvůrců. Knihu jsem nečetl (ani nikdy číst nebudu), a tak jsem určitě ušetřen pár zklamání. Nakolik asi z knihy pochází ty brilantní dialogy s několika gagy?
Uprchlík (1993)
Velmi zajímavá vyšetřovačka, která by měla dokázat uspokojit i ty, kteří se na Uprchlíka nedívají kvůli efektům a velmi dramatickému prchání samotáře před plně vybavenou policií. Kam se hrabe Bond na zoufalého Forda - to je superhrdina!
Co je doma, to se počítá, pánové... (1980)
Janžurová s Peterkou tvoří okouzlující duo maloměšťáků. Bohužel druhá manželská dvojce výměnou Sováka za Kopeckého už nemá ten kouzelně nervózní šmrnc.
Muži v černém 2 (2002)
Tak nic nového, ale pár skvělých hlášek (zvláště v první polovině filmu) z toho opět dělá mírně nadprůměrnou zábavu.
Česko Slovenská SuperStar (2011) (pořad)
To je prostě síla! Tak vtipný moderátor! Tak duchaplná porota! A ten obrovský přínos pro naši kulturu! Taky už máte lístky na turné Vlasty Horvátha? Taky nechápete, jak se bez něj ta česká hudba mohla vůbec vyvíjet?
Fatální instinkt (1993)
Pro mě jedna z vydařenějších parodií na filmy plné "drsných a složitých" hrdinů. Pár vynikajících fórů dá snadno zapomenout na trochu hluchá místa.
Měsíční svit (1985) (seriál)
Jedna z nejpohodovějších a nejinteligentnějších věcí z příšerných 80. let.
Dokonalý podraz (2008) (seriál)
Velmi sympatické postavy charakterních podvodníků, často i dobrý a propracovaný nápad, ale občas velmi nerealistické.
Kampaň (2007)
Působilo to trochu moc kultivovaně, což?!:-) Jsou to příliš velicí gentlemani. Ale představili pár hezkých triků, které by se našim politikům mohly líbit.