Recenze (469)
Kameňák 4 (2013)
Lepší než třetí díl na jedničku to zdaleka nemá a ani dvojka není blízko
Špinavý trik (2013)
zbytečně zdlouhavé. + Robert de Niro, Bale opět prvotřídní
Zachraňte pana Bankse (2013)
Konečně film, který má hloubku!!! Hanks a Thompson herecký koncert!!! PECKA
Stážisti (2013)
Když si člověk odmyslí to vše okolo tak výborný motivační film na prodej a na tvoření týmů
Revival (2013)
Vojta Dyk zpívá na jednom podiu s Polívkou. Tak to jsem nečekal. Bydžovská nahatá na podiu. Tak to jsem nečekal. Film ala byli jsme mladí a teď jsme staří v czech made provedení. Tak to jsem nečekal.
Rebelka (2012)
Grafika účásná. Obsah nulový. Vikingové prostě JAK VYCVIČIT DRAKA. A Lucinka Vondráčková až po hlavních závěrečných titulkách.
Hra na hraně (2013)
Dost velké zklamání. A to mám Afflecka a Timberlake rád. Případ filmu, kde vše podstatné je v traileru.
The Encounter (2010)
Skvělý obsah. Jak předat zprávu o Bibli ( Nový zákon ) a o Spasiteli. Navíc mí dva oblíbenci Ježíš Kristus a wrestler Sting.
Dračí doupě (2000)
Se stolní a perfektní hrou žádná schoda, ale ty debilní kecy Marlona Wayanse Luxus
Svatá čtveřice (2012)
Neurazi humorem. Ale na Zeny v pokuseni a Muze v riji to nema