Recenze (17)
Za vším hledej ženu (2022)
Nedodívala jsem, nebavilo.
Dokonalá pohádka (2023) (seriál)
Sežrala jsem jim to i s navijákem :) Opravdu krááásné!
Od nuly (2022) (seriál)
To bylo tak krásné. Začátek je pomalejší, ale všechno do sebe začne zapadat. Postupně jsem si je všechny tak oblíbila! Reálné, dojemné, krásné, vtipné, smutné - prostě lidské.
Láska na špičkách (2021)
Přidávám záměrně hvězdičku, protože to byla moc příjemná a vtipná pohodička (i když ano, klišoidní a předvídatelná :), ale oproti některým trapným českým filmům je tady na ČSFD naprosto podhodnocená!
Valeria - Season 2 (2021) (série)
Druhá série mě velmi mile překvapila! Je mnohem lepší než ta první, téma je sice podobné, ale dějová linie i zpracování skvělé a nápadité. Fakt se těším na další! :)
Sezn@mka (2016)
Čekala jsem to horší…2,5*
Blade Runner 2049 (2017)
Nebylo to špatné, ale nějak jsem se do toho za celou dobu nezakousla….
Lupin - 1. kapitola (2021) (epizoda)
Průměr, který mě bavil. První díl zatím 3,5*. Kvůli užší škále lepší 3...
Špindl (2017)
Bylo mi trapně za ně...
Aladin (2019)
To je už po několikáté, co mi na čsfd chybí podrobnější hodnotící stupnice a půl stupínky :-) Dala bych 3,5. Takhle je to slabší čtyřka. Pohodový rodinný film.