Recenze (363)
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Dvěma slovy: Brutální řežba!
Tajemství loňského léta (1997)
Ničím nepřekvapující teenagerovská vyvražďovačka. Ale se solidní atmosférou.
Velmi nebezpečné známosti (1999)
Až na pár relativních drobností se mi to dost líbilo. Některé teenagereovské filmy jsou pěkné pitomosti, tady to naštěstí neplatilo. Konec jsem opravdu nečekal, o to víc to vylepšilo můj dojem z filmu. Ten byl dobře naladěn také výborně zvoleným soundtrackem. Hlavně ten slaďák od Coldplay... Oprava, je to song Colorblind od Counting Crows.
Twister (1996)
Jakýkoliv film o tornádech mám rád a tohle se mi moc líbilo, ačkoliv si někdo může říct, že je to pitomost. Skoro bych dal i 5*, ale když uvážím, že to není nijak extra kvalitní dílo, tak nemůžu dát plné hodnocení.
Mlha (2007)
Fajn horor ... dobří herci, atmosféra jak má být, ta fanatička je přímo na rozsekání ... zrůdy pěkně udělané.. a konec, který mě dostal.
Muž, který věděl příliš málo (1997)
70%. Pobavil jsem se dobře a nic víc jsem ani nechtěl.
Smrtonosná past 4.0 (2007)
Kdybych to měl srovnat s jedičkou... je to určitě slabší.. ale aspoň je vidět, že je to novější a triky lepší. Postarší B.Willis se snaží jak může a není to žádná hrůza. Pro mě lepší 4*
Smrtonosná past (1988)
Docela nářez ;-) B.Willis v perfektní formě a navíc sype hlášky jednu za druhou..stojí za shlédnutí, je to klasika...
Zeitgeist: The Movie (2007)
Je těžké hodnotit tento dokument, protože jakožto obyčejný člověk se tu neotřesitelnou, elementární pravdu stejně nikdy nedozvím... rozhodně ale stojí za shlédnutí. Úvodních 5 minut bylo těžké překousnout, kdo viděl, bude vědět...
Trosečníci (2002)
Madonnu jsem nikdy neměl moc rád. Není divu, že se mě tento film nezaujal. Naštěstí už s ní Guy Ritchie není a točí zase normálni filmy :-)