Recenze (12)
matka! (2017)
Klamlivá kampaň lákala na horor v štýle Rosemary. Myslím, že priemerný návštevník multiplexu takýto film nestrávi. Som sám zvedavý ako sa so symbolikou a podobenstvom vysporiada cirkev. Ak niekto očakáva horor, tak bude veľmi sklamaný. Diváci, ktorí radi o tom čo videli rozmýšľajú a diskutujú, budú zrejme nakoniec spokojní. Herci sú bezchybní, akčnejšie scény prehladné. Mám pocit, že Darren Paramount vodil za nos. Neviem si to inak vysvetliť.
Liga snů (2009) (seriál)
Pridavam maximalne hodnotenie. Aj ked je serial o fantasy futball, ktory predpokladam u nas nikto nehra, je prespikovany vynikajucim humorom a skvelymi hercami. A samozrejme Jon Lajoie. Zasluzil by si major movie.
Soudný den (2008)
Extrémne a zábavné a už menej vtipné postapokalyptické rošambo. Marshall je veľmi dobrý režisér a len dúfam, že sa vrátim opäť s nejakým atmosférickým hororom. Plusové body za hlavnú hrdinku a good thing:)
Hancock (2008)
Najväčší výtlk v ceste do ktorého môžete zapadnúť. Nezmysel, ktorý sa hrá na zmysel. Peter Berg týmto filmom u mňa skončil. To čo sa deje na plátne je guláš, absolútne otrasne zahrané, Will Smith sa hrá na niečo a ostatní mu buď nadávajú alebo tlieskajú. Najhorší zážitok z kina. What a piece of hanCOCK... PS: Hankokot dabing LOL
Deník zabijáka (2007)
Zabavny pohlad do polskej mafie v chicagu. Kedze som momentalne obklopeny polskymi erazmakmi tak som sa dokazal smiat aj na polskych vtipoch z radia. Niekto by mohol namietat ako sa moze Tea vyspat s Benom Kingsleym ale na druhu stranu kto by sa nehcel vyspat s Gandhim. Prajem Benovi viacej takychto filmov.
REC (2007)
Dokumntarna kamera dovedana k dokonalosti, zaujimave jump out (jump down) momenty a tak trochu iny pohlad na zaner. Kazdopadne Spanieli vedia, vidno ze maju tradicii. Tesim sa na ich dalsi rezisersky pocin.
Úhel pohledu (2008)
Tak toto teda nie! Riadna zlatanina, ktora sa snazi zaujat formou, ale na plnej ciare prehrava v ostatnych partoch. Vrtulnik na konci vyzeral ako z omalovanky.
Ďáblova dílna (2007)
Ako tu mnohi spominaju film ma skvely namet, ktory je velmi slabo rozvinuty. Co vsak najviac narusa kvalitu filmu je velmi slaba kamera. V niektorych momentoch hlavne exterieroch som si pripadal ako pri pondelnajsej inscenacii. Vsetko to zachranuje skvely Stoky a tak trochu iny pohlad do koncentracneho tabora. Podobne rozcarovanie nad oscarom ako pri Tsotsi.
Červený drak (1986)
Ale áno Michael Mann je maaan. V porovnaní s Červeným drakom ide o viac umelecké spracovanie s vynikajúci až fetišistickými zábermi a mladým vyšportovaným Williamom Petersenom. Jedinou nepochopiteľnou mi príde posledná akčná scéna, ktorá vyzerá veľmi lacne.
Spirála (1978)
Nadštandardný film o stratení zmyslu života kvôli smrteľnej choroby. Deštrukcia ľudského charakteru (v tomto prípade možno hovoriť aj o určitom narovnaní obrazu sveta). Zaujímavé..