Recenze (96)
Tomboy: Příběh pomsty (2016)
Ježiši!!!! Slátanina hovna s ničim !
Collateral Beauty: Druhá šance (2016)
Citové drama, tak jsem to opravdu cítila ... vžila jsem se do příběhu a jen hltala, co z toho vzejde a husí kůže a slzy na konci filmu nechyběli .. nebojím se říct, že je to spíš ( holčíčí záležitost ) .. během filmu jsem přemýšlela nad třemi ***, ale sympatie hereckého obsazení si zaslouží **** .. doporučuji už jen jako odpočinkový film s trochou emocí
Jackie (2016)
Očekávala jsem něco mnohem více emotivnějšího, jen tak ledabyle odfláklý souhrn vzpomínek a pocitů. Nic, co by jsme už nevěděli, nic, co by mě donutilo zhlédnout film na jedno nadechnutí, každopádně to bylo znuděné, je to škoda, myslím, že takový film by si zasloužil mnohem větší hloubku, lepší přehlednost dění .. Natálie se snažila, ale bylo to prázdné ... i tak dávám 4***, už jen pro památku na pana Kennedyho, který si zaslouží určitě víc, než tohle. Takový film by se neměl o Oscara ani otřít!
Skrytá čísla (2016)
Naprosto duchaplné .. emotivní 5+
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Film jsem viděla už 3x vždy ve 3D a pokaždé, když bude možnost, opět se podívám, kouzelnický svět, fantastická výprava ( a to jsem Harryho Portera nikdy nemusela ) .. tenhle příběh mě dostal a úžasný Eddie Redmayne a Větvík, jako nejroztomilejší a nejvtipnější potvůrka :D A nakonec husí kůže Johnny Depp! další jeho divná postava, ale více ménně mě bavil jako vždy i když tentokrát jen velice krátce. Celkově na mě film působil velmi vtipným dojmem, dobrý konec .. všechno dobré, pohádka pro děti i dospělé, vřele doporučiji, myslím, že za jedno shlédnutí nic nedáte a možná se většina z vás ráda bude vracet k příběhu pohádkovému ... 5+
Listopad (2014)
Tak takhle blbej film jsem už dlouho neviděla ! Ani jsem ho nedokoukala, pro mě naprostá ztráta času! To se zase něco nepovedlo ... odpad jako humus!
Místo u moře (2016)
Casey Affleck předvedl naprosto skvělý herecký výkon! Co se týče děje, obyčejný film o lidských trápeních, zlomených srdcích ... lásce i smrti ... takže jsem z povinnosti film dokoukala, ale nijak zvlášť mě to neoslovilo!
All We Had (2016)
... a nakonec vše dobře dopadlo a dokud ještě žijí, milují se dodnes :D takový popelkovský příběh .. přišlo mi to ucouraný, tuctový, nic, co bych musela ještě jednou vidět. Katie, ty už nerežíruj, hraní ti jde mnohem lépe!!!
Doba ledová: Mamutí drcnutí (2016)
Ani jsem se na tento díl už netěšila, ale ze solidarity jsem si ho pustila a byla jsem zklamaná, párkrát jsem se lehce zasmála, ale kam se hrabe první díl .. tohle už byl asi doufám poslední vejcuc všech Dob ledových a zdárně se bude pracovat už na něčem jiném a neokoukaném a ménně trapném ..
Polednice (2016)
Ztráta času ...