Oblíbené seriály (10)
Temný případ (2014)
Atmosférovka s úžasně zvrhlými a skvěle obsazenými charaktery, která svou promyšleností a závěrem emočně rozloží na molekuly i nejzarytější cyniky. Vzor, ze kterýho sedám na prdel a csička mu nesahaj ani po podrážky.
Generation Kill (2008)
Jeden z nejlépe zpracovaných válečných seriálů, kterému se vyrovná snad jen Band of Brothers.
Dlouhá cesta (2004)
Skromné, sympatické a hrozně chytlavé.
Na doživotí (2007)
Naprosto bezkonkurenční Lewis a úžasně vtipný scénář. Po všech CSI konečně příjemně odlehčená kriminálka, která je nakonec po všech stránkách snesitelnější než všechny forenzní zázraky. Hlavně tím, jak je úžasně lidská.
Bratrstvo neohrožených (2001)
Geniální zpracování - příběhově, vizuálně i herecky.
Angel (1999)
Dospělejší bratříček Buffy, s fešným obsazením, trochu podivně šroubovaným příběhem a občas komicky přehrávanými scénami, který se pořádně rozjel až v poslední sérii s příchodem Marsterse. Znělka je naprosto bezkonkurenční.
Buffy, přemožitelka upírů (1997)
Od naivního cajdáku pro teenagery po slušný akčňák o s výborným a nedoceněným coming-out-of-age příběhem.