Recenze (524)
Mrazík (1964)
Neznášam Mrázika! Ani nie za tú naivitu ktorou je nasiaknutý, ale za všetko ostatné. Protivných hercov, banálny príbeh, drbnutú Marfušu, aspoň že lokácie sú nádherné. Jedna z najhorších filmových rozprávok.
Můj otec je šílenec (2012)
Je to lepšie ako Jack a Jill, o dve triedy určite. Je tu pár veľmi vtipných, momentov, príbehovo to ide klasickou Sandlerovov cestou a celkom dobre sa na to pozerá. Ale kde je tých 70 miliónov? Guilermo del torro za menej natočil Hellboya a Sandler LEN priemernú komédiu.
Muž bez stínu (2000)
Veľmi kvalitné scifi, ktoré má výborne vybudovanú atmosféru a kvalitný scenár asi do 80 minúty, potom nasleduje niečo nepochopiteľné a nezaujímavé. Film ktorý držia nad vodou Kevin Bacon a tým zodpovedný za špeciálne efekty.
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Slabšia Fincherovka, no aj tak v rámci žánru špička. Pomalší rozbeh, príjemná chladná atmosféra ,husté vzrušujúce scény (oral u...to by už bol SPOLIER), výborný herci. Dlho som nevidel, aby bola herečka tak vžitá s postavou. Bravo. No bohužiaľ, koniec nieje až tak šokujúci a finálová pointa je tušitelná už 20.minút pred koncom. Čo naruší výsledný dojem.
Muži v naději (2011)
Krásny príbeh, výborný herci a sexi herečky... Trefne obsadená komédia, ktorá má veľa vtipných scén a scenáristických nápadov, síce myšlienku že podvádzanie robí pári šťastné nepodporujem, ale ani neodsudzujem. Závidím bratom čechom, že majú umelcov ktorý sa dokážu presadiť a vytvoriť film o vzťahoch ktorý neuráža a baví zároveň.
Muž, který nebyl (2001)
Perfektná kamera, hudba, herci. Výborne vyrozprávaný príbeh, tá čierno - bielosť tomu dodáva neskutočnú dobovú autentickosť... je tu niekoľko výborných scén (rozhovor na verande s Veľkého manželkou) a kopu ďalších... len ako celok to nieje úplne dokonalé, súcitíte s postavou, zaujímate sa o jej príbeh, ale aj tak nieste úplne spokojný. Ale bavilo ma to a veľmi, možno druhý krát to bude za 5* možno..
Muž taiči (2013)
Keanu tvrdil že je to jeho vysnívaný projekt, nanešťastie veľkú väčšinu dobrých nápadov asi nechal v onom sne. Pretože Man of Tai Chi, má príšerne slabučký scenár, prepálené hlášky ktoré absolútne nefungujú a hlavného hrdinu, ktorý sa tvári akoby nevedel napočítať do šesť... Pästné súboje sú natočene dobre, ale mohli byť oveľa lepšie. Keanu ako zlovestný bastard po prechode, mi absolútne nepasoval.
Muž z oceli (2013)
Tak megalomanský film tu nebol roky, čo sa týka akčných scén. Superman so Zodom a jeho armádou, rozmlátili aj nemožné a tak to má byť. Snyder naservíroval to, čo mal naservírovať Singer pred 7- mi rokmi. Epickú podívanú, v ktorej nieje čas na milostné avantérie, tie sú tu len nevyhnutne okrajovo a sústredí sa na to dôležité, na Muža z oceli. Superman begins v Snyderovskom prevedení.
Na divoké vlně (2012)
Za posledných 20. minút, za to sú tie 2*. Vtedy sú tam monumentálne vlny, pekné zábery a funguje napätie. A to predtým je neoriginálne klišé, zabalené v banalite a zbytočných patetických kecov, rodinných problémoch a nefungujúcich vzťahoch, ktoré aj tak nikoho nezaujímajú.
Na hraně zítřka (2014)
Skvelo som sa bavil, celých 114 minút. Cruis má nos na dobre projekty a tento sa mu vyplatil dvojnásobne. 180 miliónová sci-fička, v ktorej nechýba humor, sú tu vynikajúce akčné scény, málo, ale naozaj veľmi málo klišoidných momentov, ktoré by vadili, alebo by divák v takomto projekte očakával a to podstatné, scenár, je inteligentný, nápaditý a s prižmúrením oka aj originálny, teda pokial ste nevideli Na hromnice o den více.