Poslední recenze (9)
Slunovrat (2019)
To byla tedy jízda!!! Až mě někdo někdy pozve na oslavu slunovratu, zdvořile odmítnu!!!
Kong: Ostrov lebek (2017)
Śel jsem na Konga, dostal jsem Konga, paráda, není co řešit, howgh
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Pro mě překvapení roku, jsem rád, že jsem o filmu nic nevěděl předem,díky za utajený trailer! Ani chvilka nudy, děj vás udržuje v napětí a hlavně se nadá předvídat dopředu.John"Flinston"Goodman skvělej a Mary Elizabeth W. taky!