Recenze (29)
Vyvolený (2000)
Film úplně o hovně
Daredevil (2003)
Hrozná sračka a ještě s nejhorším hercem na světě
Vylomeniny (2013) (pořad)
Často je vidět že je to všechno dopředu domluvené
Krakonošovo tajemství (2022) (TV film)
To se dalo čekat stupidní pohádka se stejně stupidními herci to je úplně k nicemu,proboha proč proč tohle někdo vůbec vypustil? Za tohle by měl být při nejmenším lynč .
Pěsti ve tmě (1986)
No tak jedna hvězda za snahu musí stačit spousta scén absolutně nedomyšlená nudné a bez nápadu ubohá snaha z části napodobit snad Rockyho nebo co
Ztraceni (2004) (seriál)
Na takovou debilitu můžou koukat fakt jen hloupý Češi
Návštěvníci (1983) (seriál)
Aspoň jednu hvězdu za snahu,jinak je to o ničem bez nápadu bez humoru trochu stupidní a dost laciné,tohle dělali snad po lobotomii nebo co nechápu co se všem na tom tak líbí skouknul jsem všechny díly ale musel jsem se dost přemlouvat abych to nevypl pořád jsem čekal něco víc ale nepřišlo to.
Iveta (2022) (seriál)
Další blbost jedné bezvýznamné nuly
Pojedeme k moři (2014)
Už jsem to jednou napsal Madl je retard a tímto se to potvrzuje
Top Gun: Maverick (2022)
Jednička se dala ale tohle je na blití