Recenze (3 112)
Těžce zamilován (2001)
Bratry Farrellyovy a například tvůrčí bandu kolem Apatowa musí brát člověk hodně s rezervou a pokud odloží po dobu trvání filmu veškerou morálku a předsudky stranou, pak může být spokojen. Stejně tak v tomto starším kousku, kde s těmi kecy vévodí Jack Black.............moje hodnocení = 6,5 z 10.
Pařba o Vánocích (2016)
Především ty přípravy na večírek a seznamování se s hlavními postavami na začátku je poměrně vtipné, třeba taková bláznivá sekretářka McKinnon je vyloženě k posrání ...druhá půlka už je jenom chlastání, plivání, a rádoby vtipné hlášky...ale pokud chce člověk momentálně využívat asi jen 2,4 % mozku, pak je to superideál...............moje hodnocení = 6 z 10.
Týden podle Jaromíra Soukupa (2018) (pořad)
Všechny pořady téhle anomálie, nazývající se člověkem, bych souhrnně nazval "smrduté hovno". Divák by si pak chvilku zahrál hru na překvapení, co že se to pod univerzálním názvem zase schovává za sračku..........
Cesta bez návratu (2017)
Místní hodnocení mě neodradilo a jelikož v televizi nebylo nic kloudného, dal jsem šanci mému oblíbenci. Bylo to zbytečné. Aniž bych si nějak chtěl honit triko, takový scénář bych vypotil za víkend během volejbalového turnaje v pauzách mezi zápasy - Úvod: spadne letadlo.....stať: Viník a smutek.....závěr: Oko za oko, zub za zub, konec......................moje hodnocení = 3,5 z 10.
16 bloků (2006)
Tak zase po dlouhé době stravitelný Vyliž. Nemusí lítat auta vzduech, nemusí se digitálně upravovat - stačí jen pěkný scénář a točit na párset metrech čtverečních. Willisovi paradoxně spíše sedí role, kde ho "zestaří", než naopak. Sledujeme tak policejního důstojníka nad hrobem, po kterém se každý vozí a který na sklonku kariéry dostane slušně řečeno takový vejmrd, až s ní člověk musí soucítit. Celý, korupcí prolezlý policejní sbor ho nahání z bloku do bloku a on ještě musí snášet miliardu keců od člověka, který má podle něj šanci na spravedlnost, byť vlastně asi neví proč. A vidět zase jednou po nějaké době Davida Morsea v roli parchanta, je taky super, takže za mě téměř 4 hvězdy......................moje hodnocení = 6,5 z 10.
Johnny English znovu zasahuje (2018)
Ze všech tří dílů asi paradoxně nejpovedenější, okouzlující Kurylenko a především pak scénka na tanečním parketě s podkresem songu Sandstorm...................moje hodnocení = 6,5 z 10.
Všichni to vědí (2018)
Miluju španělskou filmovou tvorbu a asi začínám věřit, že i kdyby to bylo podprůměrné, stejně nadhodnotím díky řeči....Tenhle film se mi ovšem líbil moc, ze začátku jsem měl sice trošku problém zorientovat se v rodinných poutech a trošku to zkraje fakt působí jak telenovela, ale v momentě zásadího zlomu, který udává další směr celému filmu, už jsem jenom seděl, zíral a čekal jak to dopadne. Úchvatné herecké výkony Bardem + Cruz..................moje hodnocení = 8 z 10.
Prázdniny (2006)
Nereálný až přesládlý ideální cukrkandl, který si ale párkrát za rok s chutí dám......................moje hodnocení = 7,5 z 10.
Jack staví dům (2018)
Zřejmě budu úchyl a jsem jednohou nohou v kriminále, když tohle dílko hodnotím vlastně nadprůměrně. Moje první seznámení s "mistrem" Trierem a hned po palici do naprosté zvrácenosti. Něco v tomhle filmu ale udržuje filmového diváka ve 100 % pozornosti - ať už je to kámoš - hlas z mrazáku, nebo prostě až to groteskní pojetí vražd, které se svojí rafinovaností a bizárem postupně stupňují. Pochybuju o tom, že Dillon ještě někdy získá roli například v nějaké romantické komedii, ten pro mě zůstane úchylem nadosmrti, pfffffff.....................moje hodnocení = 8 z 10.
La La Land (2016)
Tak tenhle film mi takříkajíc stoprocentně sednul. Nevím, jestli je důvodem herecká perfektní účast, nebo hudba, prostě jako celek na mě La La Land udělal parádní dojem. Takový ten pocit, kdy si zpíváte ústřední melodii a nemůžete jí za boha dostat z hlavy ,i když byste rádi například spali..................moje hodnocení = 10 z 10.