Oblíbené seriály (10)
Dr. House (2004)
Dexter (2006)
Ženatý se závazky (1987)
Mrtví jako já (2003)
Pestrý život jedné kočky (1990)
Pěkný večerníček, jen škoda, ze ho už hodně dlouho nedávali. Z dětství si také pamatuji nahrávku na audiokazetě.
Perníkový táta (2008)
Hercule Poirot (1989)
Suchet jako Poirot je naprosto dokonalý. Jeden z mála serialů, kde jsem nevynechala jediný díl a těšila se na opakování. 5*
Můj přítel Monk (2002)
Vlak dětství a naděje (1985)
Papírový dům (Netflix verze) (2017)
Parádní jízda od začátku až do konce. Geniální Profesor, komisařka Raquel, pošuk Berlín, vůdčí Nairobi, průšvihářka Tokio a Rio, pomalejší Denver s tátou, Helsinky a Oslo, rozesrávač ředitel Arturo s Monikou. Pobavil mě základní instinkt i bodnutí nůžkami s kulatou špičkou:) Pro mě nejlepší seriál za hodně let.