Recenze (16)
Zlatá labuť - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
Jo, dá se na to koukat. Trochu mi to připomíná Šťastnou cestu. Uvidíme dál, co se z toho vyvrbí. Za mě dost slušný start, tak snad to udrží tempo.
Moon Knight - Bohové a monstra (2022) (epizoda)
Poslední epizoda mi přišla asi nejslabší, SPOILER: dalo se očekávat, že je s nimi ještě v tělo někdo třetí. Dokonce jsem si po shlédnutí řekla, že jsem zmatenější než na začátku, naštěstí tam byla pod titulková scéna a ta mi to tušení, že nejsou jen dva potvrdila. Je to jinak hodně povedený seriál. Moje celkové hodnocení seriálu by bylo 75%
Moon Knight - Problém s akvarijní rybkou (2022) (epizoda)
No super, první epizoda mě rozhodně nalákala na další sledování. Byla jsem lehce zmatená ze všeho, ale to se mi líbí, očekávám, že teď se to začne postupně rozplétat. :) Už se těším na další díl
Marie Terezie - Série 3 (2021) (série)
Pěkný příběh a povedený konec série. Líbil se mi herecký výkon Vojty Kotka, je úžasný. Pořád mě mrzí, že Marii Terezii přeobsadili, více se mi líbila Steffi Reinsperger možná by se právě, zde na konci hodila více, ale Ursula Strauss byla také skvělá. Co mě jen zaráželo bylo, že Kotek i Strauss stárnou, ale Táňa Pauhofová je stále krásná, mladá jako v prvních sériích a to samé Peter Kočiš, od druhé série se také nezměnil (no dobře vyměnili mu paruku) přijde mi jak kdyby na ně zapomněli. A ještě možná ten podbradek Marie Terezie byl vidět, že je hodně umělý, ale třeba Vojta Kotek měl opravdu povedené stařecké rysy. Tuto poslední část hodnotím 4* a mrzí mě, že už to končí hodně mě zaujal Aaron Friesz jako Josef II.
Papírový dům (Netflix verze) - Rodinná tradice (2021) (epizoda)
Slušné finále. Čekala jsem, že jich přežije méně… Dojala mě historka jak zemřel Profesorův otec.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Tak jo, moc se mi do tohoto seriálu nechtělo a když se tak podívám byla by to chyba kdybych se na to nepodívala. Hned mě to vtáhlo. Jako celek hodnotím 5 hvězdičkami. Je to skvělý seriál. Zaslouží si pozornost jakou dostává.
Co kdyby...? - What If... T'Challa Became a Star-Lord? (2021) (epizoda)
Mnohem lepší než první epizoda. Za mě tedy 5*. Vtipné, poutavé a originální, takže vše co čekám od Marvelu. Nikdy bych si nepomyslela, že můžu fandit Tanosovi :D Bylo pěkné, že bylo na konci věnování pro Chadwicka Bosemana (RIP)
Wonder Woman 1984 (2020)
Musela jsem to po půlce vypnout, vůbec mě to nějak nezaujalo. Bylo to na mě hrozně dlouhé a ten děj byl opravdu divný. Po měsíci jsem se k tomu znovu vrátila a dokoukala to do konce, ale není to opravdu můj šálek kávy. Mám rada filmy o superhrdinech, ale tady to mi nesedlo. Film na mě působil kýčovitě, někdy to bylo snad parodické a říkala jsem si jestli to opravdu myslí vážně nebo je to schválně. Těšila jsme se na pokračování této hrdinky a fandila jsem ji, ale bohužel. No,za mě hodně velký průser.
Sebevražedný oddíl (2021)
Tak tohle se povedlo. Už dlouho jsem se tak nepobavila. Humor a brutalita, kterou umí Gunn vytvořit je až neskutečně dobrá. Žádné laciné vtípky nebo trapnost. I když King Shark, řekne jen pár slov,je prostě skvělý. Pro mě nejlepší postava tohohle filmu.
Co kdyby...? - What If... Captain Carter Were the First Avenger? (2021) (epizoda)
Animace skvělá, moc pěkně se na to kouká. Hned na začátku nám vypravěč vysvětlí o co tady půjde: What If? Co kdyby? Super vojákem se místo Steva stane Peggy, takže se díváme na to jaké by to bylo kdyby ona byla Captain. Má to jen půl hodiny takže tam není velký prostor na hluboký příběh, ale myslím, že to bohatě stačí. Měla jsem z toho pocit jakoby se otevřel komiks a postavy se začali hýbat. No určitě jsem zvědavá na další díly. Tomuhle dílu dám 3* a těším se na další What if…?