Poslední recenze (15)
Star Trek: Hluboký vesmír devět - Vzácná návštěva (1995) (epizoda)
Na jednu stranu je hned jasné jak díl dopadne, ale i tak je poměrně silný. Některé myšlenky jsou ovšem nedodělané a možná až zbytečně odbyté.
Star Trek: Podivné nové světy - Tamhleti staří vědci (2023) (epizoda)
*SPOILERY* Jonathan Frakes zvládl parádní crossover epizodu, která nezklamala mé očekávání. Bylo skvělé vidět postavy z Lower Decks, které znají všechny kanonické události (cca do roku 2383 - 3. série LD) jak interagují s postavami SNW. Například jejich údiv nad aktuálním chováním Spocka, které defacto překvapuje i diváky... Krásně tak tato vtipná epizoda pomohla zařadit SNW do Prime universa a tím se stala také velmi důležitou. Kromě toho plno skvělých hlášek a odkazů nejen na Novou Generaci, ale také na Enterprise (2001) či lehké pomrknutí na DS9 (schválně kdo si všiml co Boimler nahrál do padu). Nicméně nejde opomenout hrubé porušení časových předpisů. Každopádně se jednalo o příjemný fanouškovský servis a pevně doufám, že se po úspěchu této epizody někdy vrátíme do 24. či 25. století v nějakém dalším seriálu.
Tři mušketýři (2014) (seriál)
Po 5ti dílech dávám maximální možné hodnocení. Nikdy sem neměl rád žádné filmy nebo seriály z toho historického období ale Mušketýři mě vážně zaujaly. Poslední dobou se mi víc a víc potvrzuje, že BBC prostě umí. Herci jsou my sympatičtí a zvykl sem si na ně vážně rychle. Peter Capaldi je jako kardinál naprosto dokonalý a Luke Pasqualino mě opravdu překvapil. Jen s Tomem Burkem sem měl na začátku trošku potíže :) Po shlédnutí první série bych hodnocení nejraději ještě zvednul kdyby to bylo možné :)