Recenze (144)
Popravčí (2005)
Film mi velmi připoměl Kladivo na čarodějnice. Skončil smutně ale to se dalo čekat
Lidice (2011)
Očividně velká většina komantujících nemá úctu k Lidickým lidem. Běžte k památníků zplynovaných dětí a řekněte tam,že je to kýč. Omyl dámy a pánové je to krutá pravda. Tak to prostě bylo a k Harlequinu bych to opravdu nepřirovnávala to je ubohost
Marmaduk (2010)
Je to pěknej dětskej film
Pompeje: Zkáza (2007) (TV film)
Nebylo to špatné,i když to mmohlo být méně ukecané. Ale zas taková hrůza jak se píše dole to nebyla
Hlídač č. 47 (2008)
Od filmu ve kterém hraje K.Roden jsem čekala víc. Jenže to jsem přehlídla,že to režíroval Renč,takže se vlastně není čemu divit. Pan Roden jako vždy skvělý
Doktor od jezera hrochů (2010)
Čekala jsem od toho víc. Bohužel spíše nuda. A si se začnu vyhýbat filmům ve kterých hraje paní Holubová
Ženy v pokušení (2010)
V poslední době konečně film u kterého se člověk pobaví. Žádná slátanina ale celkem povedené
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Strašně ukecané,dlouho se tam nic neděje. jinak postava čtyř herců za ty 3 hvězdy stojí
Proroctví (2009)
jsem mírně zklamaná
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
Je vidět že málokterý hodnotící četl knižní předlohu napsanou Markýzem de Sade. Protože by jim poté bylo jasné,že film není nic pro ně Jinak já osobně si myslím,že film je natočený velmi povrchně a de Sade by asi zuřil kdyby to viděl