Recenze (362)
Andor (2022) (seriál)
Já jsem docela nadšená! Jak už někdo psal, rozjezd byl pomalý, přemýšlela jsem, na co se to vůbec dívám, ale druhá půlka si mě získala stoprocentně. A když jsem si potvrdila, že hlas, který slyším, patří opravdu Yennefer, tak moje srdíčko zaplesalo. Seriál je skvěle vystaven, jsem moc ráda, že Disney v tomto případě vsadilo na dospělejší notu. Andy Serkis je miláček :) A Stellan je taky dost fajn.
MOST! (2019) (seriál)
S českou tvorbou mám obecně problém, o to pozitivněji kvituju tento seriál. Herecké výkony byly super uvěřitelné a nikde jsem nezaslechla šustění papíru. Příběh dostatečně zajímavý, stopáž ideální. Velmi příjemné překvapení, které jsem zhlédla trochu později než jiní. Závěrečné Don't stop believin' potěšilo.
Smrt nás spojí (2019) (seriál)
První i druhá sezóna super.
Jessica Jones (2015) (seriál)
"You gotta keep on, keep on living." Zakončení, které nezklamalo. I přes slabší pasáže skrze celý seriál, zvedám hodnocení na maximum. Bylo mi s Jessicou dobře.
Dark (2017) (seriál)
První sezóna mi učarovala. Další jsem se bála, přišlo mi ale, že si s ní tvůrci poradili velmi dobře. Fandím jim, aby jim vyšla i ta třetí. Škoda jen, že do té doby zas zapomenu jména postav a rodinné vztahy, které jsem se tak pracně učila :-D
American Crime Story - Versace (2018) (série)
Vynikající Penelope Cruz, Edgar Ramirez a samozřejmě Darren Criss, na kterém to celé stojí. Skvělý hudební podkres. I think you pretty without any makeup on.
American Horror Story - Zakázané ovoce (2018) (epizoda)
Uuu, mám ráda propojení.
The Punisher (2017) (seriál)
1. série byla super - 100%. Takovej svěží vítr do Marvel's plachet. Zápletka druhé série mě dost nebere - max 50%.
Život Briana (1979)
Moje vánoční srdcovka.
The Florida Project (2017)
Skvělé herecké výkony. Vynikající práce se zvuky, hudbou, kamerou. Nemám slov. Pekelně dobře zvládnutej film. Willem Dafoe - velké pohlazení po duši.