Recenze (1 542)
Nech svět světem (2023)
Další totálně vyprázdněná jordanpeeleovina (či postshyamalanovina, chcete-li). Nevím, nerozumím, tenhle "nový" žánr dramatu bez napětí a jakékoli hmatatelné snahy alespoň něčím zaujmout se nám tu rozlézá jako mor. Dávám dvě, ale vidím to spíš na jednu. Ten jemný satirický podtón je na mě až příliš jednoduchý a prvoplánový.
Peníze těch tupců (2023)
Skoro ničemu v tom filmu nerozumím, ale bavil jsem se u toho královsky. A má to skvělej soundtrack! ♫
Wonka (2023)
Poslední letošní kino si asi o něco více užijí spíše caparti. Ale když si s sebou na projekci přibalíte nějakou dobrou čokošku, mohlo by to šmakovat i vám, odrostlejším. [kino Luna, s Jonášem]
Michael Fassbender: Road to Le Mans (2019) (pořad)
Tohle je zase čistý motoporno. A Fassbender je neskutečnej dříč a srdcař. Škoda toho závěru, ale cením nadhled. Krásná věc, dejte si to, válí se to volně na YouTubech.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Tak ahoj, Indy... a někdy napiš.
Slow Horses (2022) (seriál)
Zkusil jsem tři epizody a víc toho fakt nedám. Zase je to taková ta typická britská uchcanost bez života, napětí, emocí... a fakt jsem se na to echt těšil. Gary Oldman, kterej vede odpadlíky z MI5 ve chváleném špionážním dramatu, co by se na tom mohlo podělat? No tak nějak úplně všechno.
Nedokonalosti (2023)
Oproti výborné předloze příliš vtíravé, nekonfliktní a hřejivé. Což je škoda, ta postava kardinálního kreténa si o povedenou adaptaci vyloženě koledovala. Ale chápu záměr, na film o totálním čurákovi by ty davy diváků nenahnali. Sherry Cola je v roli kámošky Alice fantastická.
Únos letadla (2023) (seriál)
Mark Wahlberg mi skrz jeho instáč nadělil dvouměsíční Apple TV+ zdarma v rámci proma na jeho nový rodinný film, který mě zas tak úplně netankuje, ale tak říkal jsem si, budou svátky, třeba tam něco dobrýho najdem a okoštujem. No a vyskočila tam na mě tahle letadlová hijackovina s Idrisem Elbou. Tak teda děkuju a hezký svátky, Marku... ALE TO PROMO SI PŘÍŠTĚ STRČ DO PRDELE.
Chlapec a volavka (2023)
Důraz na až příliš rozvláčnou lyričnost a pro méně vnímavého diváka (rozuměj dvanáctiletýho kluka) krapet neuchopitelnou alegorii z tohoto animáku dělá spíše jednorázovou záležitost než instantní trvalku na více projekcí. Ale meditovalo se u toho moc hezky, to zase ano. Tak snad se tam panu Mijazakimu ještě alespoň jedna nezapomenutelná klasika vejde, posledně to byla velká paráda. [kino Luna, s Jonášem]
Gump - pes, který naučil lidi žít (2021)
Malej ten film zbožňuje, ale já na dvojku určitě nepůjdu. I teď už tomu dávám o bod víc, než by si tahle uslintaná podivnost zasloužila. Asi stárnu či co.