Recenze (26)
Thelma (2017)
Do polovice filmu ma to docela zaujalo, ale potom to všetko šlo do psej matere. Čakal som lepšiu normálnejšiu pointu. Aspoň keby tam bolo viac tých lesbických scén, možno by som porozmýšľal nad hviezdou navyše....
Logorama (2009)
celé zle, nedávalo to žiadnu logiku. Ďalšia volovina ktorá má na CSFD prehnane vysoké hodnotenie.
Správci osudu (2011)
Je to taká moderná rozprávka. Čakal som od toho viac podla komentárov. Neviem či väčšina, ale ja by som bol radšej keby sa podarilo správcom osudu rozdeliť hlavných hrdinov, vtedy by som dal aj o hviezdičku naviac. Takto z toho bola len americká klasika so šťastným koncom.
Láska nebeská (2003)
Po 35 minútach vypnuté a zmazané z PC. Čistý odpad, úplná nuda. Nechápem tomu hodnoteniu na CSFD. Už neraz som sa oklamal keď som pozeral film kvôli tomu, že film mal vysoké hodnotenie a nakoniec sa z toho vykľula totálne nudná hovadina, tak ako toto ,,dielo".
Minuta ticha (2016) (TV film)
Na mňa moc jednoduchý dej. Nie, že by to bolo zlé, ale nič čím by som si na ten film po čase spomenul tam nebolo. Takže za mňa priemer.
Hitler kaput! (2008)
totálny odpad, nuda. nezachránili to ani tie sexy dievčatá čo tam hrali.
Válečná generace (2013) (seriál)
Nie som zrovna milovníkom vojnových ani historických filmov, pozrel som si ho len kvôli hodnoteniu, ale musím povedať, že ma milo prekvapil bol vcelku v pohode. Ale tým že tento žáner ma až tak neberie, dávam 4 hviezdy
Pianistka (2001)
pekná zvrátenosť, ale na srbsky film to nemá
Hardcore Henry (2015)
Príbeh síce nulový, ale ja hodnotím podľa toho ako ma to zabavilo a bola to celkom pohodová oddychovka na večer plná akcie, žiadny moment kde by som sa nudil, takže dávam 80%
Stav milosti (1990)
Čudujem sa, že som to vydržal pozerať do konca, pri záverečnej prestrelke som skoro zaspal od nudy.