Poslední recenze (15)
Letopisy Narnie: Plavba Jitřního poutníka (2010)
tímto filmem jsem trochu zklamaný..chybí mu šmrc, který byl v minulých dílech. (ale toc je jen můj názor :) )
Bota jménem Melichar (1983)
příjemná komedie od Trošky...
Casino Royale (2006)
"Bondovky jsou většinou skvělé filmy" - Toto byl jeden z důvodu proč jsem si tento film pouštěl, ale ani z daleka jsem nečekal jak bude tento film užasný. Přiměřené napětí, ktčeré je proplétáno skrze film člověka obklopí, a je mu líto že film už končí.