Recenze (1 041)
Přítelkyně smrti (2022) (seriál)
Dobre, ale cakal som ze to bude drsnejsie...
Sláva (2022) (seriál)
Velmi slaba, natahovana konverzacka kde sa za 8 casti nedockame poriadneho revenge. To bolo jedine, preco som to dopozeral, no nedockal som sa... navyse tie herecke vykony skoda reci... 40%
Bílý šum (2022)
Po 45 minutach vypnute... absolutne nezaujimava nudna blbost.
Veselé vánice (2022) (seriál)
láska nebeská v miniserii ...
Poslední střih (2022)
Toto ma 80% ?? Po 20 minutach som to vypol..trapna amaterska blbost.
Víly z Inisherinu (2022)
V brugach 2 sa nekona.a to som ani necakal...ale taku utahanu nudnu chujovinu som necakal tiez... jedna hviezda pre Farrella za herecky vykon... inak skoda casu...
Christmas Bloody Christmas (2022)
Santa-terminator...
Trojúhelník smutku (2022)
tak teda cakal som nejaku pecku kde sa nasmejem, a 3X sa usmiat za dve a pol hodiny je asi trochu malo... nuda ktora nemala konca.. stale som cakal ze sa to nejak rozbehne a ono nic... jedina scena na ktoru si spomeniem je grcanie a to fekalny humor nemusim...
MatiAnak (2019)
Po 50 minutach som to vypol .jedine strašenie boli male cigánčatá a predimenzovane audiolakačky...
Poker Face (2022)
Vizeralo to slubne , ale vyklula sa z toho nudna blbost.