Recenze (1 041)
Telefon pana Harrigana (2022)
Cely film clovek caka, kedy sa uz konecne nieco zacne diat... no nezacne.... p.s. netflix film oznacuje ako dramu od 13+ preco je tu ma csfd horor ??? S hororom to nema absolutne nic spolocne.. s nudnou dramou ano..
It Crawls Beneath (2022)
Neskutocne smiesna hovadina so strasnymi efektami
Mona Lisa and the Blood Moon (2021)
Vydrzal som 20 minut... neviem ci je to niecim dobry film alebo nie, no zq tych 20 minut to bola amaterska sracka....ale nemienim stracat cas p1chovynami...
Control (2022)
Koniec bol celkom fajn, no tie stale opakujuce sa zabery na jej ruky boli uz az smiesne... prva polovicafilmu zdlhava..
Lovec hlav (2022)
Nenormálna nuda a sklamanie.. A k tomu dolárový vizuál.... 25%
En el pozo (2018)
Skoda toho hodinoveho rozjazdu a ziadneho poriadneho konca.
Monstrum (2022) (seriál)
Pre mna velmi nudny, a sice audiovizualne pekne spracovany serial, ktory mal mat maximalne 3 casti. Natahovana nuda ktora sa nikde neposuva. Nedockali sme sa ziadnych vrazd alebo drsnejsich scen, ktore si danna tema priam vyzaduje.namiesto toho sme dostali cca 8 hodin kecov. 40%
Lou (2022)
Nadhodnotim a dam 4.. ked si clovek necita vopred obsah, je to celkom mile prekvapenie.skoda ze sa to drzalo pri zemi, a starká nemala viac protivnikov ktorym by dala na budku. P.s. velmi dobra hudba, prostredie, atmosfera.69%
Nepřivolávej nic zlého (2022)
Nudny film o jednom neschopnom ocovi ktory nevie ochranit svoju rodinu... skoda casu..
Vyšehrad: Fylm (2022)
Trapna picovina... po polhodine som to vypol