Recenze (1 041)
Babylon Berlín (2017) (seriál)
nieje to zle ale nieje to natolko zazivne aby som sa pustil do druhej serie... velmi ma to teda nezobralo.
Na západní frontě klid (2022)
Velmi prehypovany film. Audiovizual to sice malo na urovni, no dej, a postavy ku ktorym by si clovek vybudoval nejaky vztah uz velmi nie... zbytocne dlha stopaz... U mna 60%
Rod Draka - Série 1 (2022) (série)
velmi malo deja na 10 epizod. slabynezaujimavy herci, a ich postavy. jedinu fajn mladu herecku vymenili po 5 castiach. nezmyselne obsadenie.. mama mladsia jak deti a podobne.. velkolepy boj ani jeden, cgi draci dost slaby... dufam, ze druha seria bude mat vacsi rozpocet a dockame sa lepsich trikov a bojov.. je to skor taka historicka telenovela,.. 65%
Pearl (2022)
Pozor. Nie horor , ale psychologicka drama ktoru ťahá Mia .. ine ako X ale rovnako velmi slušné...
Čuník (2022)
Dost slabota na vzhladom k hodnoteniu... a ten strasny obraz, navyse 4:3, a anglicky dabing, k tomu nepomohli... 20%
Halloween končí (2022)
Mozny spoiler ! Nepochopil som tu linku s mladym zabijakom, ktory aj tak zomrel.keby prezil, a niesom "odkaz" Miša, tak to chapem, ale inak to bolo uplne zbytocne a tak je cely film o ? Hovne !
Vidím vás (2022) (seriál)
Bolo by to fajn, no ukoncenie je velmi neuspokojive. 55%
Old Man (2022)
Lang vyborny, no v podstate sa cely film nic nedeje a je to len znepokojiva konverzačka, kde na konci filmu je nejaky ten twist. nebolo to zle ale rozhovor dvoch muzov v jednej miestnosti takmer cely film neudrzi to napetie ktore tam je prvych 30 minut a tak to zacne nudit. cakal som aspon poslednu polhodinu nejaku akciu.(TOP scena ked Lang sere popri rozhovore, a utiera si rit do stranok z knihy ako by sa nechumelilo :-D )
Vlkodlak: Noční lovec (2022) (TV film)
Cakal som teda viac... vlkodlaka, nie s čerty nejsou žerty. ...
Deadstream (2022)
Velmi podarena hororova komedia v FF style ktory velmi nemusim, no tu mi to vobec nevadilo. Fakt som sa dost nasmial. Malo to vela dobrych napadov, aj nejake tie lakacky, gore, napetie... 75%