Recenze (168)
Forrest Gump (1994)
Forrestova životní pouť od 50. do 80. je opravdu užasná je to skvělí sportovec obchodník bojovník prostě hrdina jak má být
Gamer (2009)
Gamer byla nudná akční podívaná. Klasický příběh, který už opravdu nudí. Jediná scéna která se mě zamlouvala byla ta s alkoholem. Jinak nuda nuda nuda... 30%
Godzilla (1998)
I když tenhle film není nějak zvlášt do detajlů promyšlen tak se na něho velmi příjemně dívá prostě jen sednout otevřít oči a sledovat a co máme tam vzadu za očima to moc nepoužívat.
Goldfinger (1964)
Dobrá bondovka nejlepší je orpavdu ťamánek s klouboukem ale Sean Connery zahrál zase výborně herec na svém místě
Grinch (2000)
Hrozná stupidnost, i když Jim Carrey zahrál toho chlupatýho rákosníčka dost dobře.
Gympl (2007)
Podle mě jedna z tech lepších novodobých českých komedií herecké duo je dobře zvoleno, aspoň že se nemusím dívat na namachrovanýho Kotka:). Velký klad ve filmu je určitě učilelský zbor který je přímo dokonalý. Mondénní ředitelka školy Eva Holubová, strnulý češtinář Jiří Schmitzer, Pedantický fyzikář Milan Šteindler a mnozí další. 65% si film určitě zaslouží
Harlequin 11 - Láska s podezřením (2001) (TV film)
Klasická stupidní romantika......... voda,útesy, bohatej obchodníček z města a trapnej děj co tomu asi dát ODPAD!
Hellboy (2004)
Karel Roden v roli Rasputina se nevidí každý den. Hellboy je dobře natočem s dávkou vtipu a proto je film dobře koukatelný. V nekterých částech trošku zmatený ale i přes tento malý problém jsem se příjemně bavil.
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Výborné! Pokračovaní rudocha se moc povedlo. Skvělá akce bezva vtípky. Doufám, že se dočkáme i třetího pokračovaní, protože Hellboy jako otec to se zase nasměji:) 80%
Honza málem králem (1977)
Výborná česká pohádka Bořivoj Zeman to opravdu uměl jeho pohádky jsou vtipné a dá se na ně koukat znova a znova