Recenze (324)
Transformers: Poslední rytíř (2017)
Dokoukala jsem na rozdíl od předchozího dílu, ale můj šálek kávy to není.
Hvězdná brána (1994)
Už trochu zastaralé.
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Chvilkami jsem se nudila.
Slídil (2014)
Strašidelné...
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Opět jsem dostala vše, co jsem si přála. Vizuální hody!
Šťastný smolař (2012) (TV film)
Pohádková komedie, na druhé zhlédnutí dobrá.
Ranhojič (2013)
Skvělá předloha, slušné zpracování.
Metro (2013)
Lahůdka.
Thor: Ragnarok (2017)
Tak kdy půjdeme znovu? - To byla moje první otázka po skončení filmu.
Já, Olga Hepnarová (2016)
Nemohla jsem se odtrhnout, děkuju za zajímavý pohled. A čb formát - bomba!