Recenze (324)
Americký prezident (1995)
Neurazí, neohromí.
Rock of Ages (2012)
Možná film nemá nějakou hlubokou myšlenku, ale vždy se u něj dobře pobavím a zabroukám si písničky. Jen smad kdyby tam nebyl ten T. Cruise...
Myšlenky zločince (2005) (seriál)
První řada s M. Patinkinem prostě paráda, ostatní fajn - i tak se ráda podívám.
Divoká stvoření (1997)
Výborná komedie, která je správně namíchaná - možná maličko přehnané oproti "prvnímu dílu", ale těmto hercům leccos prominu.
Croodsovi (2013)
Byla jsem zklamaná. Příběh nijak originální, myšlenka slaboučká. Velký potenciál animovaného filmu byl rozmělněn, aby se bavila (a to dost úporně) celá rodina. Škoda :(
Magický hlas rebelky (2014)
Děkuji za tuto citlivou připomínku, jaké to bylo a možnost zamyslet se, jaké by to mohlo být. Marta byla pro mne vždy pěveckou hvězdou, dokument mě v tom jen utvrdil. I když - otázky zůstávají...
Hostitel (2013)
Poplakala jsem si, koukla na pěkné lidi. Stačilo.
Titanic (1997)
Profi velkolepej "spektákl".
Xanadu (1980)
Disko stále žije - a navíc ELO byli v nejlepší formě :)
Johanka z Arku (1999) (TV film)
Nejlepší zpracování, co jsem viděla.