Recenze (960)
Nekonečný příběh (1984)
Když jsem byl malej tak sem se na to díval pořád skoro každej den a přišlo mi to skvělý a i ted mi to přijde dobrý ikdyž se na to kouknu jednou do roka a už mi to nepříjde až tak skvělý , ale dá se na to koukat. Takovej normální fantasy rodinej film , který mi nepříjde vůbec nudný.
Skateboard Madness (1980)
Divim se že tady nikdo neokomentoval ani neohodnotil tenhle film ani Freewheelin. Prostě dost skvělý. K vidění: https://www.youtube.com/watch?v=627gwOqWRaU&index=2&list=PLiEINnZsanNTUzTUrE6y7wHOKBsZUDfBX
Ninja faktor po americku (2009) (pořad)
Normální ninja factor se mi líbí o dost víc tohle mi přijde dost divné a trapné.
Takešiho hrad (1986) (pořad)
Celkem dost srandovní , ale mohli by tam dát občas nějakou novou překážku. Ze začátku mi to přišlo dost skvělý , klidně i na pět hvězdiček , ale když jsem viděl jak v několika dílech se to pořád všechno opakovalo tak mi to až tak skvělý nepřišlo. Teď mi to přijde jako nudná blbost v který mě zaujme pár věcí.
Xena (1995) (seriál)
Ze začátku mi to přišlo zajímavý a docela jsem se na to dost koukal , ale asi tak po 30 dílu mi to přišlo jako nudná blbost v které se opakují scény.
5 proti 5 (2007) (pořad)
Tohle slovenské 5 proti 5 je strašná blbost ! Český 5 proti 5 docela de , ale na tohle se skoro ani nedá koukat ten Andrej Bičan je fakt trapnej , strašně mě serou jeho trapný hlášky !!!!!
Kdo přežije - Čína (2007) (série)
Tohle o Číně mě přišlo nejlepší a nejzajímavější. Hned od začátku mě to zaujalo a našel jsem si favorita. Skvělý úkoly , každej díl mě přišel skvělej .
Čivava z Beverly Hills 2 (2011)
První díl byl dost blbě trapnej , asi jednou mi tam přišla nějaká scéna celkem dobrá! Myslel jsem si že dvojka bude lepší , ale bylo to ještě víc nudndější a trapnější než jednička.
Happy Feet 2 (2011)
První díl mi přišel vcelku dobrej ikdyž někdy byli dost trapný scény , ale tenhle díl se podle mě vůbec nepovedl. Ůplná blbost samí nudný a trapný scény ! V jedničce ten zpěv celkem šel , ale v tomhle druhém díle to bylo dost trapný.
Muzikál ze střední 3: Maturitní ročník (2008)
Skvělý herci , scény i písně. Mám strašně rád komedie a muzikály a všechny díli muzikálu ze střední mi přišli dost vtipné. Tenhle díl mi podle mě přišel nejlepší a nejzajímavější , ale pět hvězdiček tomuhle filmu nedám , protože několik scén mi přišlo dost nezajímavých , které mohli z filmu klidně vystřihnout , ale i tak sem se strašně u tohohle filmu bavil. Mám rád Zaca Efrona a Vanessu Hudgens a když byli spolu tak mi to přišlo jako dost skvělý , oba dva dobře hrajou i zpívají. : Po dalším shlédnuti jsem dal další hvězdu.