Recenze (103)
Karppi - Temná voda (2020) (epizoda)
Kruh sa uzavrel. Ale na to, aby sa tak stalo, museli producenti stráviť nejednú bezsennú noc alebo hodiny v kaviarni. Tento seriál mal dobre našlápnuté v začiatkoch, koniec druhej série však svojou úbohosťou viac pripomína slovenské “detektívky”… a ozaj, čo so skorumpovaným politikom ktorý chcel zničiť starostku? Starostkina vražda Henriho? Ostali voľné dejové šnúrky plápolajúce vo vetre dejín fínskej kinematografie… Tretia séria je pre mňa no go.
Karppi - Mayday (2020) (epizoda)
tak to mě poser… Nurmi vie nielen zneškodniť nástražné výbušné systémy (S01) ale trošku (iba trošku) aj lietať s helikoptérou. Do tretej série nepôjdem, určite tam Nurmi bude pilotovať kozmickú loď. Apropo… je normálne nechať v roky chátrajúcom bývalom väzení funkčný natankovaný vrtuľník… tvrocovia museli byť riadne natankovaní…
Jack Ryan - Hvězda na zdi (2022) (epizoda)
Neuveriteľná znôška tuposti kulminuje... Prezidentka suverénneho štátu v ruských katakombách s agentmi CIA bez ochranky... pingpong medzi dvoma (!) loďami svetových mocností ... Námorníček len tak prevezme velenie na najhrozivejšej ruskej lodi... Režisérka Jann Turner je odpad americkej kultúry! Nastavil som sa tak aby som to dopozeral, ale bol to, Gogoľovými slovami, смех сквозь слезы.
Jack Ryan - Season 3 (2022) (série)
Po zhliadnutí prvej epizódy: Sorry, ale toto je tak hlúpe, že ma to uráža. Prvá séria super, druhá naberá na nezmysloch a teraz si pani režisérka Turner buď myslí, že v rámci žánru môže všetko, alebo je sama tak tupá. Toľko nezmyslov na jednom mieste. Ani to nejdem vyratúvať.
Effie Grayová (2014)
Mne sa to páčilo... Presne ako píše Katakomb - chýbal drive, lebo niečo také ako drive bolo viktorianskym manželkám upreté. Ale je to krásne výtvarné. Mne by sa možno hodila viac do hlavnej úlohy zvažovaná Saoirse Ronan. 75%.
Poslední loď (2014) (seriál)
Prežral som sa toho patriotického pátosu. Po 5. epizóde končím. Tak určite - najvyšší veliaci dôstojník lode sa zúčastňuje osobne každej akcie, jeho ostro rezané rysy a sošná postava ruku v ruke s neochvejnou spravodlivosťou; jednorozmerná postava, nuda nuda šeď šeď zasadená do atraktívneho prostredia. A ozaj, tri padáčiky ťahajú vo vetre celý po zuby vyzbrojený americký torpédoborec tak aby lodná skrutka mohla generovať elektrický prúd - famózne!!!
Od nuly (2022) (seriál)
Teda, po polovoci prvej epizódy odchod, mňa to normálne urážalo ako to bolo povrchné a prvoplánové. Edit: došiel som sa kuknúť po pár epizódach, asi som bol povrchný ja. Pridávam z nuly pár hviezdičiek :-)
Echo 3 - Červený je kladný, černý záporný (2022) (epizoda)
Preboha, čo mala znamenať scéna s matkou?
Echo 3 - Hazardér (2022) (epizoda)
Tá rescue akcia na hraniciach bola absurdná. Toľko nelogických momentov...
Děti železnice (1970)
Ten malý Pete vyzerá ako Howard Wolowitz :-) dá sa na to pozerať, ale niektoré veci scény pôsobia veľmi divne: ako Bobby blahoželajú k narodeninám, presúva sa po miestnosti ako keby levitovala; landslide stromov na trať a najmä záverečná scéna s s kývaním (aj keď mi je jasné na čo sa odvoláva).