Recenze (103)
Si accettano miracoli (2015)
Ľahký a veselý príbeh na ktorom oceňujem že nie je poznačený falošnou korektnosťou, a z chuti si robí prču z cirkvi, manželskej vernosti a celkovo je fajn.
Neloučení (2022)
Presne. Výjdeš si tak s holkou čo ťa nechce na túru, a v Machu Picchu si s ňou úplne sám... instagram approved!
Nestvůra z Essexu (2022) (seriál)
Cora Mathison je späť! Rovnako otravne sebecká ako v Homelande. Tom Cruise-ish doktor mi najskôr liezol na nervy, neskôr som si ho celkom obľúbil... Vizuálne je to ale veľmi pekné.
Ztracené město Z (2016)
Pekne natočená skratkovitá politicky korektná telenovela. Kukneš sa uprostred džungle do teodolitu a odčítavaš hneď zemepisnú šírku - omg!
Matrix Resurrections (2021)
Ja patrím k tým, čo si myslia, že po Jednotke už nemali byť dalšie diely. Nečakal by som že niekedy poviem že po Trojke to už ale ozaj malo skončiť. Bolo to slabé. Škoda chýbajúceho Weavinga a Fishburnea.
Cry Macho (2021)
Toto sa na starobu stane každému z nás... Staneme sa inkontinenčne sentimentálni... Len my nevieme točiť filmy, tak nenarobíme takéto škody... mio Dio!
Cizinec (2020) (seriál)
Výborné ale rytmiku drámy rozhodil uponahľaný koniec..
14 vrcholů: Nic není nemožné (2021)
Neuveriteľné nasadenie... Everest, Lhotse a Makalu zmáknuť za dva dni - je to vôbec fyzikalne možné? V každom prípade klobúk dolu!
Invaze - Plno hvězd (2021) (epizoda)
Súhlasím s Martrixom... Pomalý dej a introspektíva mi neprekáža, ale tento diel naozaj nahráva kritikom seriálu... Čakal by som, že Malikovie rodinu s kľúčovou zbraňou proti votrelcom budú eskortovať s eskadrou vojenskych vozidiel a nie v jednej “tatrovke”… A tiež ma strašne sklamalo "plávanie" vo vákuu...
Profesionálové - Starý pes se novým kouskům nenaučí (1978) (epizoda)
Krásna krajina, kde policajti nevedia ako vyzerá minister vnútra. A nevedia to ani padousi, ktorí chcú ministra uniesť, ale taká malichernosť ich predsa nerozhádže :-) Štyri hviezdy čisto za nostalgiu.