Recenze (1 327)
Láska je láska (1998)
Zmatek v hlavě puberťaček, které zjistí, že jsou lesby. Zmatek v hlavě diváka - nic víc. Zklamání, hluboký podprůměr.
Evilenko (2004)
Svědectví o sklonku SSSR a jeho souvislosti s činy šílence - masového vraha Čikatila.....docela poutavá honba za vrahem - podle skutečného příběhu.....navíc Malcolm je prostě zvíře.....tak proč jen tři hvězdy? Průměrné zpracování, chybí moment překvapení.....
Tajemství krve (1953)
Zase jeden český klenot, který upadl neprávem v zapomnění, o čemž svědčí mrzce nízký počet komentářů na čsfd.( proč to nedávají na každé Vánoce, místo všech těch Princezen odkudkoli?)....humanita, statečné badatelství a hlavně jeden český vědec objevitel Janský, na kterého bychom neměli zapomenout a jemuž film složil hold. Ráž ho zahrál skvěle, charismaticky. 50. léta se zde projevila spíše kladně - v přiměřeném patosu (scénář - Werich). Nicméně pár hlušších míst (rodina) tam je.
Skandální život Lady Worsley (2015) (TV film)
Na konci 18 .století byly ženy majetkem mužů.....ale když se jedna pak naštvala, tak to svému manžílkovi dala stejně pořádně sežrat...měla k tomu důvod....více prozrazovat nebudu, snad jen, že se jedná o velmi lechtivé téma natočené velmi konzervativně, což hodnocení shodilo o dost níže....
Tři ženy (1977)
Spíš dvě hodně zajímavé ženy...Spacek a Duvall (ta s těma velkýma očima). Sbližování a soužití dvou divných, mladých žen pracujících jako lázeňské sestry. Plus ta třetí, nevýrazná. Psychologické a někdy velmi svérázné.
Seriózní muž (2009)
Těžký život židovské hlavy rodiny na americkém předměstí - smolařství, problémy se ženou, sousedka atd.....běžný život lehce zábavně, avšak ne příliš. Silnější tři hvězdy.
Blue Valentine: Milostný příběh (2010)
Intimní studie jednoho vztahu - skáčeme z doby, kdy to začínalo, a přes určité peripetie jsme se šťastně vdávali, do doby, kdy už jsme pěkně usazení a je to všechno v pytli.....hádání nemám rád, a tady je ho moc, a ani druhá půlka nic zajímavého nepřinesla....
Closet Land (1991)
Nudný, dlouhý výslech - vyšetřovatel a mladá vězeňkyně. Filosofické a jen se špetkou jiskření, která brání dát odpad. Umělecký záměr přebil vše, včetně zábavnosti.
Pan Hire (1989)
Francie se zas vytáhla:) Tohle nesedne každému, ale pokud máte lehké sklony k depresím, voyerismu a jste samotář, budete tenhle film žrát i s navijákem - lehké erotické napětí a hra režiséra s divákem - Kdo je vlastně ten divný pán?
Sex po dětech (2013)
Pravdivé a i díky tomu vtipné postřehy na téma milostný život po porodu dítěte, v situaci vybraných párů.....Ocení zejména Ti, kdo to zažili:)