Recenze (11)
Solncepjok (2021)
Tak tomuto snáď môže veriť len niekto po lobotómii... Demagógia po rusky.
Zásek (2021)
Možno som to mal pozrieť v originále, možno by to nebolo také trapné, silené. A možno by ani to nepomohlo... Vypnuté po 40 minútach.
Oni 2: Noční kořist (2018)
Tak debilný nelogický film sa len tak nevidí.
Skryté zlo (2017)
Neskutočná pi.ovina, mizerní herci, príbeh... Ani neviem prečo som to dopozeral, možno som čakal na zázrak.
Zmenšování (2017)
Nečakal som síce čistokrvnú komédiu, ale že sa to od polovice filmu zmení na filozofickú blbosť o ludských hodnotách... Navyše tvorcovia neboli dôslední pri niektoých detailoch, napr. ked máte 10 cm tak dažďové kvapky by mali byť o dosť väčšie oproti pôvodným...
matka! (2017)
Pre mňa asi najotravnejší film za posledné roky. A pre tých čo sa tu tvária ako rozumejú filmu, čo predstavuje a podobné nezmysly - jeho úlohou je hlavne šokovať, priniesť niečo iné čo tu možno ešte nebolo, zmysel je už len na tom akú máte fanáziu, nič viac. Ledva som čakal kedy to skončí.
31 (2016)
Tak takúto trapnú pičovinu som už dávno nevidel, mám pocit že sa RZ asi snaží napodobniť dialogmi niekoho iného. Plus tie herecké výkony, ktoré za iných okolností pri tomto druhu filmov neriešim, ale tu je to nutnosť kedže viac tu prevláda kecanie a detaily na ksichty. A svoju drahú by už mohol upratať niekde bokom, neskutočne otravuje... 1* za to že sú aj horšie filmy.
jOBS (2013)
Na bežnú filmovú stopáž pekne zhrnuté, ale určite sa nájdu kritici ktorým budú vadiť vynechané bližšie rozobraté kapitoly jeho života. Najviac oceňujem kasting (najmä po porovnaní neskoršieho SJ s Fassbenderom), Kutcher mi tam sadol a vôbec nebol zlý, rovnako ako partia okolo neho. Príjemný 2-hodinový zostrih udalostí jeho života, ktorý si hocikedy pozriem.
Démon (2015)
Nechápem to hodnotenie k tejto nudnej pičovine, asi jeden dá za 4 a ostatní aby nevyzerali ako dementi sa pridajú.
Steve Jobs (2015)
Nemôžem si pomôcť ale celý film bol pre mňa rušivým momentom práve M.F., paradoxne napriek skvelému výkonu. Podla mňa najväčší prešlap castingu na hlavnú úlohu za posledné roky. Keby to nebol film podla skutočného príbehu tak by som tomu naparil 5*, ale takto max 3*.