Recenze (38)
MasterChef Česko - Série 3 (2019) (série)
Bavi me to sledovat, I kdyz to neni nic svetoborneho. Na teto serii me bavi hrozne Premek, na ktereho se sice neda divat, ale poslouchat, to jo..
Mamma Mia! Here We Go Again (2018)
Ne. Ne. Ne!! Proste ne.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Parada s necekanym koncem. Barneyho miluje snad kazdy a ja se k tomu davu musim proste pridat! Jeden z mala serialu, na ktery se da koukat porad dokola a dokola.
Nekonečný příběh (1984)
Vec, kterou jsem poprve videla az nedavno a naprosto jsem se do ni zamilovala. Byla jsem napnuta, mela jsem strach o oba male chlapce, obrecela jsem smrt kone, rozplyvala jsem se nad Falcem, na konci uronila slzy stesti... Za me obrovska pecka
Bohemian Rhapsody (2018)
Vec, ktera mi absolutne zlomila srdce a ja si vybrecela oci a snad vsechny slzy na dva roky dopredu. Jediny spatny, co tenhle film prinesl, jsou 13lete pipiny, ktere najednou miluji Queen (a jeste s A. Lambertem) a znaji We will rock you a We are the champions. Ale film je to nadherny, krasny, cisty, plny lasky, hudby, bolesti a utrpeni. Vlastne I samoty, ktere mel Freddie kolem sebe asi vice nez dost.
Prezident Blaník (2018)
Absolutně zbytečná záležitost.
Rudá volavka (2018)
Jennifer jako herečka je nepřekonatelná. Jinak vlastně moc nevím, co si z toho filmu vzít.
Sherlock - Šest Železných dam (2017) (epizoda)
Pro mne jeden z nejlepších dílů Sherlocka. Ačkoliv by si pan Holmes za svou aroganci zasloužil opakovanou ránu lopatou po hlavě, ukázalo se, že vlastně nením takovým sociopatem za kterého se vydává. A pokud je celá serie v tomto duchu, nekonečné čekání se vyplatilo.
Nesvatbovi (2005)
Klasický film o klasickém mužském děvkaření. Nic světoborného, zábavného. Přišlo mi to trapné a smutné.
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Asi nejsem stavěna na tyhle "anime věcičky". Každý díl mě bavil tak první tři minuty, pak jsem začala dělat spoustu jiných věcí jenom proto, abych nemusela dávat pozor.