Poslední recenze (3)
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Měl jsem velké očekávání, bohužel tohle nebylo z daleka naplněno a s každou minutou filmu jsem pociťoval jak se dosažení mého očekávání vzdaluje... Celkově jsem si místy připadal ve Star Treku, místy zase v Marvel Universe ale čím dál tím méně ve Star Wars. Jde vidět podstatná změna, a to k horšímu..chybí mi absence dechberoucích akcí, jako například souboj Anakina a Obi-Wana z třetího dílu...souboj Rey a Kylo Rena sice nebyl špatný, ale výše zmíněnému se prostě nevyrovná. Co mi vyloženě vadí jsou časté vtipné scény, u kterých se člověk sice zasměje, ale dobře ví, že tohle prostě do Star Wars nepatří...tím jde vidět usilovná snaha, udělat z toho rodinný film :-/
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
S tak pozitivním hodnocením si snad někdo dělá srandu, ne? Filmy tohoto typu měl bavily naposledy tak v 15 (pokud všem uživatelům CSFD je 15, tak to chápu). Právě kvůli vysokému hodnocení jsem se šel na film podívat, takže jsem čekal, že to bude něco, ale 85%?To je trochu krok vedle. Typická americká slátanina - příběhová fraška a 136 minut nudy. Ke konci jsem se musel přemlouvat, aby jsem z kina neodešel. Dávám * za efekty, což bylo asi tak jediné na co se dalo ve filmu koukat :)
Bílé peklo (2001)
Za mě jeden z lepších válečných filmů. Jediná věc, která mi kazila celý dojem z filmu byl svým způsobem přehnaný příběh. Je docelá vtipné, jak se hlavní představitel několik let pohyboval takřka přes celou Asii a vždy mu byli v patách Sověti. Nedává mi smysl, proč by někdo vynaložil tolik úsilí pro dopadení jednoho vězně, když jich z Gulagů musely utíkat stovky. Solidní film, který si zaslouží 4*