Poslední recenze (11)
Na hraně zítřka (2014)
film sem viděl až dnes... nevím proč ale dal jsem si načas přeci jen jsem spíše seriálový fanoušek a filmy moc nesleduji krom opravdu těch velkých pecek dostal sem nářez... konec filmu s větou co chcete mě zařízl do pohovky.... sci fi roku ... možná desetiletí kam se na to hrabe Prometheus u kterého jsem spal... :) 95% a víte proč 5% dolů? :* protože PRAHA NENÍ LONDÝN! :D jsem hrdý Pražák a ten Rudolfinum mě tam urážel... :D
Need for Speed (2014)
:) příběhově nic moc ale celkově mě ten film dojal a jsem rád že jsem ho viděl, jakožto hráč série NFS pláču radostí, jakožto filmový kritik brečím hrůzou :) proto volím zlatou střední cestu
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Chtěl jsem udělit 3* za snahu. Místo toho za ten neuvěřitelně smutný konec který si vážně mohli odpustit v tomhle bijáku určený především pro mladší populaci. Fakt nehoráznost co hláška to trapárna. Už první akce říká kam to asi tak směřuje pubertální výplach s vážným koncem který dítě stejně nepochopí a bude jen smutné že Gwen zemřela. Fakt škoda dalo se z toho sakra vytřískat víc.