Recenze (13)
Bohové Egypta (2016)
Eye candy s Chaimem, Leonidasem a Elektrou, “trochou” CGI a párem zmáčknutých tits. Nic víc.
Velká šestka (2014)
Povedená disneyovka nabitá akcí, pěkným vizuálem, vtípky a nakonec i smutnými okamžiky. Příjemná oddechovka. 80%
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Jedno z nejlepších anime všech dob. Postavy, hudba, příběh, všechno úžasné. Zamiloval jsem se do posledního endingu - Blue. Arigatou Seatbelts & Mai Yamane.
Výchozí bod (2014)
Zajímavý příběh, pěkná hudba a nádherná Àstrid Bergès-Frisbey. 8/10
Tygr a drak (2000)
S pěkným prostředím, výbornou hudbou a působivou choreografií bojů (až na to wire-fu, na to si prostě nemůžu zvyknout) je film dobrý, ale ve složce příběhu docela zaostává. Možná to chce více shlédnutí, ale pro mě nejspíš stačilo jednou. Připadá mě to jako škoda, protože vše ostatní je dobré a proto mě mrzí, že příběh je tak řídký a mdlý. 6/10.
Predestination (2014)
Mindfuck.
Poslední samuraj (2003)
"Tell me how he died. I will tell you how he lived."
Gladiátor (2000)
"Now we are free."
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
"I am glad you are here with me. Here at the end of all things, Sam."