Recenze (48)
Kult hákového kříže (1998)
Pripomínalo mi to nejaký náučný film o tom, ako sa človek dokáže zmeniť! Možno je to aj propaganda pre americkú mládež... neviem... mňa však nepresvedčil! škoda... Edward Norton sa snažil
Taxi (2004)
Superrýchle taxi; odvážny taxikár (resp. taxikárka) s rozpadávajúcim sa vzťahom; neschopný policajt, ktorému nikto neverí; autá, ktoré záhadne miznú (samozrejme preto, lebo zmenia farbu); záverečná scéna s mostom;...... To všetko tu už bolo! Jedna hviezdička za odvahu natočiť ešte raz takmer taký istý film!
Nebezpečný sex (2001)
Dvaja chlapci. Na prvý pohľad jeden dobrý a jedne zlý. Jedno krásne dievča. Ktorého z nich si vyberie? Koho vlastne ľúbi? A ktorý je v skutočnosti ten zlý? Jednoduchá zápletka a jednoduché výkony, ktoré nenadchli.... Slabý podpriemer.
Nesnesitelná krutost (2003)
Aj keď ste od začiatku presvedčený, že rozvodový právnik a rozvodová podvodníčka sa musia do seba zaľúbiť, po čase vás tá istota prejde.... Jednoducho povedané- neklasická romantika :) PS: Držte svoju peňaženku ďalej od obrazovky, aby vám po nej krásna Catherine nechmatla!
Sen noci svatojánské (1999)
Keďže Shakespeare je jeden z mojich obľúbených autorov, tento film som si musela pozrieť... nesklamal, ale ani veľmi nenadchol! Herecké výkony sú dobré, ale niečo tomu chýba (možno viac divadelného talentu, kto vie....)
Francouzský polibek (1995)
Krásna Američanka a francúzsky podvodník vytvárajú dokonalú dvojicu, ktorá sa neustále náhodne stretáva (aj keď tej náhode občas niekto pomôže:)... Paríž, Jean Reno a francúzske zákutia robia z tohto filmu skvost :)
Pošli to dál (2000)
Výborné výkony 3 hercov (K.Space, H.Hunt, H.J.Osment), pyramída dobrých skutkov, ktoré vymyslí jeden obyčajný školák, Jon Bon Jovi (no.. mohol aj niečo zaspievať :), romantická zápletka, snaživý novinár a k slzám vedúci koniec robia z tohto filmu nadpriemer (aspoň pre mňa:)....
Amélie z Montmartru (2001)
Krásny, jemný, dojímavý film, ktorý si pozriem vždy rada! Améliina snaha konať dobro je taká samozrejmá a detsky naivná, že sa musím pri jej snahe len usmievať! Po každom zhliadnutí mám chuť urobiť niečo výnimočné, dobré a šialené:)
Má mě rád, nemá mě rád (2002)
Milé prekvapenie... som čakala sladký film preplnený ružami a veselými farbami... bolo to tak! Avšak len dovtedy, kým dej rozprávala Audrey Tatou. Po tom sa dej otočil iným smerom a z romantiky sa stalo psycho! Z neviniatka sa stal psychopat!
Šifra mistra Leonarda (2006)
Dobrý film, ktorý sa dá pozrieť, až na to, že keby som nečítala knihu, tak by som len ťažko vedela, o čo im ide... Aj od hercov som čakala trošku viac, nejakú tú iskru a energiu.. nič z toho tam nebolo... škoda. Mohol to byť veľmi dobrý film!