Recenze (25)
Anička s lískovými oříšky (1993) (TV film)
Nemůžu dát víc hvězdiček, do dneška mi běhá mráz po zádech při vzpomínce na tu ovčí masku. Brr. A tomu se říká pohádka.
Poklad na Stříbrném jezeře (1962)
Jedna z nejlepších filmových Mayovek, nicméně si nemůžu pomoct, nemám rád Freda. A Ellen vyloženě nesnáším. Takže jen za 4. To, že je Karin Dor v polovině filmových Mayovek bych dokázal snést, ale ne Ellen. FREDE!
Most do země Terabithia (2007)
Neuvěřitelně příjemný film plný (nejen) dětské fantazie, barev, úsměvů a odhodlání. Je manifestací všech snílků. :)
O bozích a lidech (2010)
Vynikající duchovní film, ze kterého chvílemi až mrazí. Nečekejte nic odpočinkového, tady jde o zamyšlení nad smyslem života a smrti, nad láskou k druhým a nad nesmírnou vytrvalostí a odvahou.
Zpověď královny střední školy (2004)
Průměrná "teenage girls comedy", nic moc vtipu, nic moc zábavy.
Superman/Batman: Veřejní nepřátelé (2009)
Průměr mezi superhrdinskými animáky. Hrdinů je zde skoro až moc, řekl bych, že pak nebyl docela využit jejich potenciál. Plus lehká satira na poměry (nejen) v USA. "Ty mu věříš?" "Je to prezident."
Sindibád: Legenda sedmi moří (2003)
Jeden z nejlepších a nejmilejších animáků, jaké jsem viděl. Plný akce a vtipu, kvalitní děj, dobré poselství. A Sindibád s Marinou se popichují, jak se na parťáky odlišného pohlaví sluší.
Vetřelec (1979)
Možná jsem měl jen blbou náladu, nicméně Vetřelec mě opravdu až tak moc nenadchl (a to mám sci-fi opravdu rád). Spousta plastu a slizu, potemnělá atmosféra, ale strach jsem neměl a scény, kdy se vetřelec objeví, byly až příliš předvídatelné. A nezajímá mě, jak to působilo na lidi před 35 lety, já na to koukal dnes. Ta třetí hvězdička je jen za herecký výkon Sigourney Weaver.
Chameleon (1996) (seriál)
Nepříliš výjimečný seriál, pohodový, nenáročný na diváky, přesto si mě získal nejspíš hlavně častým střídání Jarodových pracovních prostředí a také díky stálému udržování napětí.
Jak vycvičit draky (2012) (seriál)
Po prvních pěti dílech musím říct, že ačkoliv jsem se tohoto seriálu dost bál, protože seriály vytvořené jako jakási návaznost na animované filmy nebývají zrovna kvalitní, jsem velmi příjemně překvapen. Stále výborné animace a velmi příjemné příběhy.