Recenze (34)
Top Gun (1986)
Top Gun rozhodne nie je Top, ale na svoje roky je to pohodový filmíček.
Rain Man (1988)
Jedna z najlepších drám aké kedy boli. Výnimočný a precítený výkon Dustina Hoffmana.
Bláznivá střela (1988)
Bláznivá vec, plná nespočetne veľa vtipov. Skvelá zábava, geniálny Leslie Nielsen a jeho "Frank Drebin"
Vánoční prázdniny (1989)
Super-parádna komédia, ktorú si vždy rád pozriem a to nielen na Vianoce.
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Drsné zobrazenie boja proti drogovým kartelom, kde neexistujú žiadne pravidlá a nevládnu žiadne zákony. Napínavý thriller s dobrým hereckým obsadením. Vynikajúca posledná pol hodinka.
Hotel Transylvánie 2 (2015)
Nesklamala ani dvojka, ktorá je opäť príjemne zábavná. Musím sa ale priznať, že asi o malinký kúsoček menej ako jednotka.
Hotel Transylvánie (2012)
Velice fajný animák. Parádne príšeky, zaujímavý príbeh, vtipný a zábavný ako má byť. Rozhodne jeden z tých lepších.
Loft (2014)
Slušná gradácia a napätie, ale trošku to pokazil prešpekulovaný záver a v konečnom dôsledku aj finálny motív, ktorý bol až priveľmi tuctový.
Pompeje (2014)
Žiadna sláva, nesklame, ale ani nepoteší. Jeden z rady historicko-katastrofických filmov, ktorý keď neuvidíte nebudete ani moc ľutovať.
Sex Tape (2014)
Dosť podpriemerná komédia, s veľa nudnými pasážami a ešte aj nie moc vtipná.