Recenze (579)
Zpátky do školy - Série 4 (2013) (série)
Ronův odchod se naštěstí nepodepsal na kvalitě celého seriálu, pouze je znát, že je série hraná na jistotu a neobjeví se žádný vyloženě super díl.
Zpátky do školy - Série 3 (2011) (série)
Seriál se opět o neco posunul, některé epizody jsou už řádně meta a za hranou klasické sitcomové škatulky.
Černé zrcadlo - Smithereens (2019) (epizoda)
Herecký koncert Andrew Scotta, dobrá kamera, jinak poměrně laciné a nepůvodní podobenství.
Ikarie XB 1 (1963)
Lem je cítit v každé scéně, triky slabší, ale příběh a napětí je vystavěno dokonale. Ten film nestárne.
Šimon a Matouš (1975)
Dlouho můj oblíbený film se Spencerem a Hillem, který následně z trůnu sesadilo zjištění, že to nejsou oni.
Terminátor: Temný osud (2019)
Škoda přepálené akce v druhé polovině, jinak nové postavy jsou sympatické, staré dobře využité, odsýpá to.
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Nelogický věšák na jednorozměrné charaktery a rádoby cool scény.
Fargo - Season 3 (2017) (série)
Ewan je v dvojroli perfektní, nicméně sérii poprvé dochází dech a konec spíše jen vyšumí. Škoda.
Fargo - Season 2 (2015) (série)
Stejně povedené jako první série, pouze místo ňoumy v hlavní roli protagonisty/antagonisty tu máme celý pár. Nadpřirozené prvky jsou už lehce navíc, ale není jich mnoho.
Fargo - Season 1 (2014) (série)
Jedna z nejlepších sérií seriálu za posledních 10 let. Tato řada se poměrně věrně drží atmosféry filmového Farga, v hlavní roli je sníh, ňouma, příjemně civilní policistka, sníh a všudypřítomná filozofie "shit happens". Navíc je tu Billy jako naprosto psycho zabiják, který celý projekt staví nad úroveň filmového Farga.