Poslední recenze (6)
Madam Web (2024)
Film není přepychem akce, ale rozhodně si zaslouží vidět. My jsme byli spokojeni. Děj plynul bez větších obtíží a rozhodně to nebyla ztráta času.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Tento seriál mě dlouhá léta bavil svým humorem a občasnými drobnými zápletkami. Bohužel poslední série můj celkový dojem úplně zvrátila, konkrétně tedy poslední dva díly. V těchto dílech se při natáčení asi trochu bouchli do hlavy a celý výsledek poslední série úplně převrátili až mi z toho bylo smutno, co s tím provedli… Toto jim ubralo nějaké kredity a proto bych dal 3.5/5.
Thor: Láska jako hrom (2022)
Na tento film jsem se velmi těšil a bohužel byl pro mě velkým zklamáním. Waititi se tak moc snažil přiblížit velmi povedené a zábavné trojce až to s tou zábavou úplně celé zkazil. Některé scény byly úplně navíc a kazily dojem z celého filmu. Plusem tohoto filmu byl Bale jako záporák, který držel hereckou úroveň na svém standardu, ale i tak to stačilo jen na 3/5.