Recenze (81)
Poslední svého druhu (2017)
Silný dokument, který v člověku dlouho doznívá.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Hlučný digibirodel, který místy nudí. Postavy neudrží pozornost, nebudí sympatie, emoce, nic. Přehlídka ztraceného času.
Thor: Ragnarok (2017)
Svítivé omalovánky, občas okořeněné nějakou tou hláškou.
Zlato (2016)
Navzdory některým hodnocením, mi film přišel jako jeden z nejlepších za poslední dobu. Hlavní postava hraje výborně, příběh je pestrý, závěrečné rozuzlení překvapí. Já rozhodně doporučuju.
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Jedním slovem masakr!
Deepwater Horizon: Moře v plamenech (2016)
Moc příjemné překvapení tohoto podzimu. Jak moc tyhle katastrofické filmy nemusím, tak tenhle fakt vtáhne a člověk místy ani nedýchá. Za mě dobrý.
Sebevražedný oddíl (2016)
Překvapivě fungující směska humoru a akce. Výjimečně jsem se i bavila u filmu, na který jsem vyrazila s dětma.
Centrální inteligence (2016)
Americká komedie :/
Warcraft: První střet (2016)
Zatímco začátek člověka příjemně navnadí, po nějaké chvíli má pocit, že vlezl do gay klubu druhé cenové, kde se banda buzíků ve špatných kostýmech snaží diváka přesvědčit, o tom, že jde fakt o velkou věc. Hážou drsňáckými fantasy výrazy a pořád tam nějakej dědek leží v jezírku. "Mami to byla fakt děsná hovadina a scénář psal fakt někdo úplně vylízanej," okomentila to cílovka pro daný film, neboli můj dvanáctiletý potomek. Tak nevim, pro koho to teda nakonec bylo určený? :/
Návštěvníci (1993)
Asi nejlepší francouzská komedie, ale to neznamená, že nejlepší komedie...