Recenze (2 619)
Přetížení (2023)
Stačilo mi vidieť tie preteky s CGI kamiónmi a mrdal som na to.
Černá knížka (2023)
Pokus o Afrického Johna Wicka, lenže s oveľa nižším rozpočtom, horšími hercami, nekvalitnejšími akčnými scénami, slabším story a prepálenou stopážou. Avšak na druhú stranu to malo aj svoje pozitíva, trebárs ani jedna narážka na to, že biely sú zmrdi, zaujímavo prepojenú minulosť zo súčasnosťou, slušné záverečné ojebanie. Takže 3* dávam.
Úkol zabít (2001)
Strašná nuda, * dávam, za slušný akčný úvod.
Jack Ryan - Duchové (2022) (epizoda)
Najlepšia epizóda tejto série, ktorá poteší jednak slušne napínavou pasážou v tuneli (btw slovenskom) a jednak prekvapivým rozhodnutím pani prezidentky ČR. Žeby sa z nej nakoniec vykľubala tá najväčšia kurva? No uvidíme. Demolácia kopca parádna.
Jack Ryan - Druz'ya i Vragi (2022) (epizoda)
Akčnejšia epizóda ale stále to nebolo to úplne pravé Ryanovské, navyše Radekova pasca bola na milú riť, aj flashback bol taký nedovysvetľovaný. Ale záver (kopíruje síce trošku story bondovky James Bond: Chobotnička) znie potenciálne veľmo zaujímavo.
Jack Ryan - Strážce smrti (2022) (epizoda)
Tentokrát diel ktorý podľa mňa nepohol až tak výrazne dejom, avšak vysvetlil nám aj identitu ďalšieho výraznejšieho hošana vo flashbacku, zistili sme, že prezidentka Česka už má US zbrane na území ČR a Ryan s kumpánmi pekne odrbali stúlený pysk. Záver naznačuje, že jeden náš záporák stratil hlavu, tak uvidíme,
Jack Ryan - Kdo běhá s vlky (2022) (epizoda)
Pomalší diel kde sa síce až tak extra neudeje ale odhalíme zrejme ďalšieho pamrda na zápornej strane (a toto bolo celkom nečakané). A poteší aj zmienka o nás.
Jack Ryan - Kostlivci ve skříni (2022) (epizoda)
Epizóda ktorá síce oproti predchádzajúcej neprinesie okrem krátkej pešej naháňačky nič akčné, tak ukáže pár zvratov a trebárs ma celkom prekvapilo, že kto je informátor. Na druhú stranu flashback do konca 60-tych rokov to trochu naznačoval. A poteší návrat jak tureckého pašeráka, tak toho holohlavca.
Jack Ryan - Sokol (2022) (epizoda)
3. séria je tu a začína nám pekne akčne, v podstate prvá polka je viac menej kecacia a politická a v druhej sa dočkáme pár slušných akčných scén i jednej autonaháňačky. Plus poteší aj postava Terezy Srbovej ktorá si zahrala ruskú agentku v Strike Back akurát tu je očividne na zápornej strane, tak snáď ju Jack kvalitne odjebe.
Oprávněné vraždy (2008)
Tak toto bolo kurňa divné a nejak mrdlo koncipované.