Recenze (2 627)
Iron Man 3 (2013)
Toto nebol film toto bolo majstrovské dielo. Skvelý Kingsley, armáda iron manov a kanonáda humoru. Spokojnosť
Iron Man 2 (2010)
Je to dosť naťahané, málo akčné ale Downey to opäť zachraňuje. Michael Rourke ušiel a Johanson no comment lebo by som musel hrešiť ako pohan. A čuranie do obleku bol výborný nápad
Iron Man (2008)
Robert Downey jr zahrá čokolvek geniálne a brilantne. Apropo v poslednom čase sa objavujú filmy z holohlavými záporákmi.
Amazing Spider-Man (2012)
Dlho som rozmýšlal či si to pozriem lebo kamaráti vraveli, že to je úplná pičovina ale nabral som odvahu a dobre som spravil. Omnoho lepšie než starý spider-man a navyše konečne to má i ten rodinný a milostný náboj ktorý cítiť.
Zbraň odplaty (2008)
Parádny film ktorému nemám čo vytknúť iba ak trochu nudnejší stred.
Arrow (2012) (seriál)
No brutál konečne seroš kde superhrdina nemá nejaké zvláštne schopnosti. 1.séria- vynikajúca slušný zaporáci, ostrovné flashbacky milujem a dokonalá IT samica. Naštvalo ma, že mechali umrieť tommyho a tú piču Moiru nechali žiť no ale možno zdochne v 2 sérii, v to pevne verím. 2. séria- Zatial nárez jak hovädo.
Falling Skies (2011) (seriál)
1.séria- Skvelý rozbeh, efekty slabšie ale nepreberajú sa voloviny ako vo WD. 2.séria- Parádička kus viac akcie a trošku nových postáv výborne plus úžasný clifhanger. 3.séria- Odporná pičovina bez hlavy a päty. Emzákov minimum, minimum akcie, nakú piču tam dali nových robotov keď sa objavia asi 4 krát. a najlepšie jeden rozhovor 4 diely po časti kde zničia rafinériu na palivo mal som pocit že ma jebne.- Pop: Zdravím profesor, aká je situácia? Mason: Megamechy postavajú pri diaľniciach vypnuté čo sa s nimi dočerta deje? Pop: Záhada profesor. no ale stále nechám päť hviezd viac sa to už dojebať nedá taže uvidíme čo donesie 4 séria.
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Vo vačšine filmov platí: Vymeň režiséra a dojebeš celý film. Tuto to však neplatí. Lawrence vzal oťaže do rúk pevne a naservíroval parádnu dávku akcie a hlavne citu medzi postavami. Omnoho lepšie a dúfam že ostane natáčať i dalšie diely.
Hunger Games (2012)
Ako vášnivý čitaťel som mal pocit že ma porazí. Šak s knihou to má spoločné tak arénu a postavy. Žiadny dáky citový vzťah medzi postavami takže iba štyri a to som musel žmúriť oči neviem ako.
Království (2007)
Tomu vravím film jak sviňa. Celú dobu sa kecá a žiadna unáva či nuda. Prestrelka na konci je dokonalá čerešnička na torte.