Recenze (2 619)
She-Hulk: Neuvěřitelná právnička - Není tohle pravé kouzlo? (2022) (epizoda)
Čím ďalej to sledujem tým viac si hovorím, že to síce je najhorší seriál MCU ALE vôbec to nie je také extra prúserové. Jasné efekty, humor a búranie steny stoja za anál, ale právničina je tu dobrá a dokonca v tomto diely aj tá superhrdinská akcia s tými mutabazmekmi nebola zlá. Potitulkovka oproti minulej stále nič extra, ale 1000-krát znesitelnejšia.
She-Hulk: Neuvěřitelná právnička - Lid versus Emil Blonsky (2022) (epizoda)
Priemerná ale slušná epizóda kde tentokrát aspoň jeden fór v rámci búrania steny zafunguje. Prípad ohľadom Jablonského je tiež fajn, krátka akčná scéna je taká ehm ale dobre toto o akcii nie je. Avšak potitulkovka to je taká pičovina, že koniec.
She-Hulk: Neuvěřitelná právnička - Superlidské právo (2022) (epizoda)
Nuž musím povedať, že prekvapivo ešte zaujímavejší diel ako predchádzajúci. Síce je pravda, že z Abominationa spravili zrejme píšmeka čo má 7 samíc na trtkanie, ale inak sa konečne film hulk z roku 2008 plnohodnotne dostáva do MCU sveta. Hej a som zvedavý ako to porieši ohľadom záberov ktoré sme videli už v pičinčim. Veci ktoré sa fakt míňajú účinkom je humor, búranie štvrtej steny a otrasné CGI.
She-Hulk: Neuvěřitelná právnička - Normální nával zlosti (2022) (epizoda)
No musím povedať, že nei tak zlé ako som sa obával po recnziách. Jasné, je za mnou iba 1 epizóda a skurviť sa to ešte môže, ale teraz je to na slušné 3* akurát ten záver je strašne dementný jednak dianím a jednak postrihaním scén.
Kobra 11 - Na mušce (2004) (epizoda)
Partička skorumpovancov má super plán ako sa zbaviť problémov a využiť na to minulosť šéfovej. Našťastie náš nekebabový Turek a Richtár majú dokonalý um a ukážu im zač je toho lokeť. I keď priznám sa, u jednej osoby som nečakal, že bude na zlej strane.
Kobra 11 - Falešné přátelství (2004) (epizoda)
Nadpriemerná epizóda kde sa opäť do hovien dostáva Jochen. Zvrat síce nie je nič extra ale akcia dobrá a záverečná dvojakcia kde máme 1 by 1 bitku a autonaháňačku naozaj poteší. Ale na plný tomu chýba lepšie tempo.
Kobra 11 - Na věky věků (2004) (epizoda)
Historicky prvá a mám taký pocit, že aj jediná epizóda kobry kde sa vracia ten istý záporák (myslím postavou, herecky sa tam objavovali viackrát tie isté ksichty.) Akčné scény fajné, napínavé, konečne sa do univerza dostáva aj obľúbená vedľajšia postava Harthmuta. Dokonca i šerbeľ je tu v pohode. Takže nemôžem inak ako za 5*.
Velké kozy na Havaji (1987)
Boha to bola konina. Pokaiľ by som to hodnotil seriózne, tak odpad, ale keďže ide o pičovinu k pobaveniu, tak dávam slušné 4*, chujovské to je a kozenky pekných slečien tam tiež sú. Len ten had tam bol do počtu.
Tři mušketýři: D'Artagnan (2023)
Verbal to krásne zhrnul. Ja len dodám, že hoci som vo veľa recenziách čítal, že najlepšia je bitka v kláštore s mníchmi, ja osobne za najlepšiu považujem bitku v lese.
Vyproštění 2 (2023)
Skvelé pokračovanie. Jednozáberovka a pasáž v mrakodrpae epická. Záverečná rubačka je slabšia ale vôbec nevadí. Oproti jednotke to ide aj trošku viac do emočne-rodinných sfér, ale bars to nefunguje. Ale celkovo som spokojný. P.S. Pokiaľ sa tešíte na Kurylenko a Elbu, tak kroťte očakávania.