Poslední recenze (333)
Úsvit mrtvých (2004)
V dávných dobách, kdy Snyder ještě používal klasické efekty, dávno předtím, než objevil zpomalovačky a v době, kdy ještě uměl udělat i nějaký ten vtípek vznikl film Úsvit mrtvých. Ten film je prostě všechno, co dnešní Snyderovy filmy nejsou a je jednoduše super. Možná je to super i tím, že ho nepsal Snyder a hlavně je to tím, že ještě neměl takové ego. Škoda, kdyby pokračoval tímhle stylem tak by nedopadl jak dopadl. Mínus je jen to, že je to stokrát omletý příběh, i když to samozřejmě do zombie žánru přineslo lehce svěží vítr.
Osada (2021) (seriál)
Ten seriál bude pohodový, i kdyby se tam měli pozabíjet. Na vypnutí a pohodový večer úplně ideální, zábavné, ujeté ale nesklouzávající do nějakých sci-fi nesmyslů úplně mimo realitu. postavy super a každý si tam nejde tu svou nebo sám sebe.
Sobík (2024) (seriál)
Asi každý někdy poznal takovou "Martu". Té mojí jsem naštěstí nikdy neřekl kde bydlím nebo pracuju. Takže tak trošku se v tomhle seriálu najde každý, ať už z jedné nebo druhé strany, kdy někoho možná trošku moc stalkoval. První tři díly to jelo jako blázen. Bláznivá ženská co se zamiluje do naivního hlupáka a seriál odsýpal jako málokterý. Ve čtvrtém to ale zadrhlo a z napínavé komedie se stalo vyznání z vlastních životních selhání autora a moc to začne smrdět nějakých poučováním. Na konci to zase chytne dech a doběhne to zase v dobrém tempu.