Recenze (164)
Akční park (2018)
Slabý průměr a podprůměrný příběh, který je podobný jiným rodinným filmům. Nic originálního. Příběh o dědovi, který vypráví vnučce o tom jak jako mladý provozoval zábavný park a navazoval vztah se svou dcerou. Film neurazí a ani nepřekvapí.
Akta X - Můj boj 1 (2016) (epizoda)
Akta X vždy byly ty nejlepší příběhově mysteriózní kriminálky a nyní to není nic jiného.
Aladin (2019)
Arabskou kulturu mám rád, i asi proto že sám jsem z části arab a tohle mě fakt bavilo. Hodně mě potěšil režisér i obsazení.
Angel (1999) (seriál)
Můj nejoblíbenější seriál co znám. Joss Whedon je geniální režisér, který úžasně připravil kultovní seriál jako je Angel a Buffy, přemožitelka upírů.
Ano, šéfová! (2018) (pořad)
Čekal jsem to horší. Bylo to zábavné a rodinné duo Pagana jsem si zalíbil. Na Pohlreicha nemají, ale vykompenzují to jinak. Je to modernější styl. Paní Pagana mi připomíná moji tetu, která také je šéfkuchařka v německu.
Ant-Man (2015)
Díky tvůrcům!!! - konečně, náprava. Avengers: Age of Ultron byla jiná zajížďka, jiné kafe --- úplně mně to dalo na jinou kolej než jsem zvyklí u MCU Marvelovek, Ant-Man mi zase zlepšil mínění o Avengerech a navrátil vše do původna, snad tak zůstanou i ostatní díly (ostatní filmy této série).
Aquaman (2018)
Aquaman je snad slátanina filmové série MCU od konkurenčního Marvelu. Přesněji jde o filmy jako je především Thor představujícího Aquamana a jako další: Iron Man, Captain Amerika a Disneyho pohádka malá mořská víla.
Aquaman a ztracené království (2023)
Pokračování Aquamana mě velice nadchlo. Film má ucelený a dobře vymyšlený děj. Sice mi chvílemi chyběla jistá hloubka mezi Merou a Aquamanem, a mrzí mě absence Valka (herec neměl čas). ..ale i tak to drželo konzistenci. Hodnocení: 94%
Artemis Fowl (2020)
Nádherné, nové a zajímavé.
Assassin’s Creed (2016)
Nic, moc - veliké sklamání