Recenze (106)
Česko na grilu (2024) (pořad)
Když nevíš co, udělej šmakuládu s Pagáčovou a sprostejma hláškama Pohlreicha. Výsledek? Klasickej odpad televize Prima, gratulujeme.
Problém tří těles - Meditátor (2024) (epizoda)
Takhle ukočnit sérii, bez nějakého cliff hangeru, to je na kriminál.
Problém tří těles - Soudný den (2024) (epizoda)
S přehledem nejlepší díl z celé série. Třošku přehnaná reakce jak získat data z té lodi, ale provedení více než skvělé. Až se mi vybavila scéna z old school Resident Evil kde laserová mřížka dělala svoji práci. Krása,
Cool Girl! (2023)
Naprostá katastrofa, ale to čekal každý. Všechny pozitivní recenze tady jsou od jednoho uživatele? Všechny účty založeny 30.04.2023 to je hodne podežřelé.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Nepovedený hvězdný války z Lidlu. Vlastně vůbec nic se v tom filmu neděje, nudné postavy, prázdné konverzace.
BANGER. (2022)
Nesympatickej Mišík, všudepřítomnej sjetej rom Bendig. Par záběru na vyjetýho Barracudu, asi to stačí na moje hodnocení. Fakt, že to bylo celkem dobře natočený pouze na Iphone to nezachraní.
Láska podle plánu (2022)
Celkem vtipný, a Lily je fakt dobrá sympatická herečka a celé to zachraňuje. Má to spád a ani sem si nevšiml těch 110 min.
Morbius (2022)
takovej hodně Lidl Dracula. Sony přestaň! Přestaň prosím Sony hej přestaň prosím!
Zhoubné zlo (2021)
Naprostej punk, co tady Wan vytvořil. Posledních tak 45minut filmu jsem se musel zvednout ze židle protože to co se tam dělo byl masakr, doslova. Zápletka jako prase a do toho remix Where Is My Mind... ach ano
MasterChef Česko - Série 4 (2020) (série)
Pavlína sere celý národ - konec už prosím!