Recenze (106)
Problém tří těles - Meditátor (2024) (epizoda)
Takhle ukočnit sérii, bez nějakého cliff hangeru, to je na kriminál.
Problém tří těles - Soudný den (2024) (epizoda)
S přehledem nejlepší díl z celé série. Třošku přehnaná reakce jak získat data z té lodi, ale provedení více než skvělé. Až se mi vybavila scéna z old school Resident Evil kde laserová mřížka dělala svoji práci. Krása,
Česko na grilu (2024) (pořad)
Když nevíš co, udělej šmakuládu s Pagáčovou a sprostejma hláškama Pohlreicha. Výsledek? Klasickej odpad televize Prima, gratulujeme.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Nepovedený hvězdný války z Lidlu. Vlastně vůbec nic se v tom filmu neděje, nudné postavy, prázdné konverzace.
Zhoubné zlo (2021)
Naprostej punk, co tady Wan vytvořil. Posledních tak 45minut filmu jsem se musel zvednout ze židle protože to co se tam dělo byl masakr, doslova. Zápletka jako prase a do toho remix Where Is My Mind... ach ano
Cool Girl! (2023)
Naprostá katastrofa, ale to čekal každý. Všechny pozitivní recenze tady jsou od jednoho uživatele? Všechny účty založeny 30.04.2023 to je hodne podežřelé.
Robin Hood (2010)
Robin Hood bez Robina Hooda. Z luku si vystřelí všeho všudy 5x, pořádná pytlařina v Sherwoodu nikde. Aspon že ten Russell byl zas tak užásnej jako vždycky.
John Wick 3 (2019)
Už je toho moc, některý fajty byly fakt už moc dlouhý a nudný. Výstřely jsem v hlavě slyšel ještě celý zbytek večera. Keanu mam fakt moc rád takže mu to odpustím, ale už je to přiliš dojení jména Joch Wick.
Láska podle plánu (2022)
Celkem vtipný, a Lily je fakt dobrá sympatická herečka a celé to zachraňuje. Má to spád a ani sem si nevšiml těch 110 min.
V moci ďábla (2005)
Na můj vkus moc dlouhé části ze soudní síně, když ale byl vyprávěn příběh o posednutí od samotného začátku, až mo samotné rozulení, zimomriavky byly poctivé. Na konci filmu jsem měl chuť se sebrat a navštívit hrob Emily.