Recenze (314)
X-Men: Poslední vzdor (2006)
Stejně fádní jako další počin z rodiny X-men: Wolverine. První dva díly nasadily příčku hodně vysoko a "trojka" se jim ani nepřiblížila.
Hotel Rwanda (2004)
Skvělé vyobrazení událostí o brutálním masakru ve Rwandě.
Bad Blood (2010)
Krom dvou povedených martial art akcí není důvod ke sledování. Děj je hloupý, většina akcí nudných a finále trapné.
Kouzla králů (2008) (TV film)
Češi mají prý nejlepší pohádky na světě. To je ale možná tak daleká minulost. Za posledních několik let jsem neviděl kloudnou pohádku (jediná světlá výjimka je Anděl páně), Tahle hloupost má vše, co má hloupý film mít - příšerní herci, totálně zmaštěný dementní scénář, No hrůza. Nedalo se to dokoukat a věřím, že ta poslední asi čtvrhodina určitě film nezachránila.
Úhel pohledu (2008)
Velmi pěkně zpracované, ale bohužel hodně předvídatelné. Každopádně zábava.
Monstrum (2008)
Tak trošku Emmerichova Godzilla v modernější technologii. Ale zabavilo.
Na vlastní nebezpečí (2007)
Reqiuem pro panenku byl skvělý film, pak se režisér Filip Renč sklouznul přes několik filmů přímo až k odpadu. Na vlastní nebezpečí je, doufám, absolutní dno.
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
Je tam Depp, je tam Carter(ová), točí to Burton. Opět.
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Rambo je zpět a Stallone na stará kolena zachraňuje další svoji legendární postavu. Uvidíme, jak se zhostí Expendables.
Jumper (2008)
Škoda že se scénář netočí kolem "vedlejšího" hrdiny, o kterém by vznikl určtitě zajímavější a zábavnější film. Takhle vznikla bohužel jen přetrikovaná nudná kašoidní podivaná.